Tampa10 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Heisann! Har et problem som irriterer meg. Jeg har XP og Office 2002 på pc'n, men når jeg trykker på ikonet "print preview" i Excel eller i Wordpad, så får jeg beskjed om at ingen printer er installert. Dette forekommer ikke i Word, men bare i Excel og Wordpad. Som om ikke det var nok, så skjer det samme i 2000 Pro og Office 2000. Jeg har ingen printer tilgjengelig akkurat nå, men man skal da kunne få se en forhåndsvisning for det. Tanken på virus og spyware har slått meg, men når jeg formaterer hardisken før jeg installerer et OS på nytt, så skal vel all sånn dritt forsvinne, eller....? Lurer derfor på om noen har opplevd det samme og skan gi meg et vettug svar. Jeg står i hvertfall bom fast. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 print preview lar deg se ting slik det kommer til å se ut på din skriver, du må derfor ha en skriver driver innstallert... Uten at jeg vil love noe som helst kan du prøve å installere denne "skriver driveren" og se om det hjelper (skriver til pdf fil) Sp+ Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 De fleste office-programmer (og en del andre programmer) krever at en skriverdriver er installert for å fungere skikkelig. Skriveren du installerer behøver ikke nødvendigvis være fysisk tilstede så det holder å installere en hvilken som helst skriverdriver som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå