osoerebo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei. Jeg har et MIST vannkjølingsett med CPU og GPU kjøling. Skjermkortet mitt er et Gainward 6800 GT 256MB. Jeg har installert Expertool og den rapporterer ca 54grader idle. Vet ikke helt om jeg stoler på den temperaturen. Er det noen andre programmer jeg kan bruke som leser av en mer nøyaktig temperatur? Er heller ikke en bakdel om den også kan lese CPU tempen min Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dersom du ikke stoler på den tempen du får, hjelper det ikke med et annet program siden dette også vil bruke den samme sensoren. Det du må gjøre er sette på en egen tempføler på kjøleblokka så nært GPU/ CPU som mulig. XenZor Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hmm, jeg har også 54 idle, men mitt er ikke vannkjølt. Står gpu etter cpu i serie? Hvor varm er cpu? Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 CPU er ca 45 grader idle. Vanstrømmen går som følger: Pumpe->GPU->radiator->CPU->vanntank. Nå står temperaturen på GPU til 52 grader, men det er nok fordi det er mye kaldere i rommet. Så står det PCB 34 grader. Vet du hva det er? Er det temperaturen på minnet på skjermkortet kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå