Lasse Ma Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei. Sitter på ett Asus 9600xt kort med 128Mb ram. Mener at dette kortet burde greie å kjøre Nfsu 2 i 1024x768 med brukbare detaljer, men det hakker ganske mye hos meg. Er det noen andre som har 9600xt kort som har prøvd dette spillet og kan dele sin erfaring med meg? Evt komme med noen tips om drivere og innstillinger på spillet? Mvh Lasse Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg bruker den oppløsningen og det funker for meg og jeg har 9600nu. Det går så godt som helt glatt, jeg merker innimellom litt lagg men det er lite. Og 9600XT er kraftigere enn 9600nu. Det vil funke helt greit. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hva består resten av maskinen din av? Har du for lite ram kanskje? Lenke til kommentar
Fettlompe Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 En venn av meg hadde samme problemet med et Powercolor 9800 pro kort. Vet ikke helt hva det er. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 problemet pleier å være rammen eller cpu'en.. og i de rareste tilfellene at man ikke har installert hovedkort drivere! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 prøv å formatere(kan fungere) eller bytt drivere. helst begge! hvis pc'en din ikke klarer noe den helt klart burde klart, er nok formatering og driver bytte bra valg ja Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 xp2800+ og 1 gigg ram, så det er ikke det det står på. MacManus. Hvordan drivere bruker du? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Jeg har Radeon 9600XT, og jeg spiller need for speed underground 2 på full graffik. Jeg har alt på fult i spillet og det hakker ikke i det helle tatt, ikke noe lag eller noen ting. så jeg tror ikke det er graffik kortet Endret 10. januar 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
ADT Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 problemet pleier å være rammen eller cpu'en.. og i de rareste tilfellene at man ikke har installert hovedkort drivere! om du er sarkastisk her, så forstår jeg hva du mener, men om ikke, så bør jeg opplyse deg om at dette er rimelig logisk, ettersom hovedkortet, på samme måte som skjermkort, trenger drivere for å kunne operere optimalt... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har Radeon 9600XT, og jeg spiller need for speed underground 2 på full graffik. Jeg har alt på fult i spillet og det hakker ikke i det helle tatt, ikke noe lag eller noen ting. så jeg tror ikke det er graffik kortet Det tror jeg ikke på før jeg får se det. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvis du ikke har sjekket det. Sjekk om AA og AF står på. Siden det er programstyrt default. Jeg har samme kortet og ingen problemer der.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det tror jeg ikke på før jeg får se det. sfsu2 krever ikke så mye, så hvorfor du tviler på dette skjønner ikke jeg Lenke til kommentar
TDK Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det tror jeg ikke på før jeg får se det. sfsu2 krever ikke så mye, så hvorfor du tviler på dette skjønner ikke jeg NFSU 2 krever ganske mye jo. Med allt på full pupp (AA/AF og Vsync osv) er det noen steder tendenser til hakking på mitt 6800GT @ Ultra kort, i 1280/1024... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå