Terje Strømme Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jess, jess, som du og dine nå sikkert har fortstått har jeg planer om å bytte ut noen gamle deler til fordel for noe nytt. Noe som fører til at jeg skal selge de gamle, iallefall prøve . Det er da følgende deler: - Amd athlon 1,4 ghz (med vifte) - 768 ddr-ram, (1 stk 512 brikke + 1 stk 256 brikke) - Asus A7m266 hovedkort - Lydkort (soundblaster live 5.1) - nettverkskort (100 mbit) Hva ville vært en fornuftig pris på disse delene? (Og om noen her inne er interessert er det bare å slenge inn et bud). Hilsen Terje Strømme Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Du får egentlig ikke så mye at dei er verdt å selge, bruk dem som server eller noe. Du kan evt prøve qxl kanskje du får en tusenlapp. btw, Velkommen til forumet! Endret 10. januar 2005 av WipeOut- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Litt under tusenlappen høres sånn ca. riktig ut. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ja, riktig det. Jeg ville heller brukt de i en surfemaskin eller server om jeg var deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå