Howard Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ATI RS400 plasserer i915G i skyggen ATI har demonstrert sitt kommende RS400-brikkesett med integrert grafikk. Løsningen tar ikke uventet rotta på grafikkytelsen til i915G-brikkesettet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Perfekt hk, bare å vente nå Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 nVidia kommer også med integrert grafikk i nForce5 så det blir spennende med konkuranse! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Raptor' date='10/01/2005 : 13:15'] nVidia kommer også med integrert grafikk i nForce5 så det blir spennende med konkuranse! Når kommer nforce5? AtW Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det største markedet for integrert grafikk er vel kontormaskinmarkedet, og der har vel ytelsen egentlig ikke så mye å si. Derfor blir nok pris nøkkelen til suksess for ATi her (tror iallfall jeg). Lenke til kommentar
frentix Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kanskje det blir et marked snart for innebygd grafikk for oss gamere. Det kan være mye å spare på slike maskiner Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kanskje det blir et marked snart for innebygd grafikk for oss gamere. Det kan være mye å spare på slike maskiner Ja, 9600 er ikke såå ille ytelse. Er ikke så alt for mye mer som skal til før jeg vurderer å hoppe helt over ett grafikkort. Men jeg vil vel ikke akkurat kalle meg en hardcore gamer. AtW Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Når kommer nforce5? AtW Lansert iløpet av Q1 2005 er det siste jeg har hørt... Blir sikkert et derrivat av GeForce 6200 med TurboCache Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vil muligens bli et godt alternativ på HTPC-er, så lenge de har samme TV ut/inn kvalitet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Integrert grafikk blir stadig bedre, men det vil ta lang tid før integrert grafikk kan måle seg med separate kort. Denne brikka skal kanskje ha tilsvarende ytelse som Radeon 9600 på papiret, men neppe i praksis. Integrert grafikk bruker av systemminnet, og er en enorm belastning for systemet. Faktisk så er et gf2-kort bedre enn mange av de integrerte løsningene i dag. I enkelte tilfeller(spesiellt bæbare og pcer kjøpt i butikker) kan faktisk maskinen hakke i utforskeren. Kjøp heller et eget kort, og få valgmuligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå