Gå til innhold

Hvilket wirelesskort skal jeg velge?

enter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg takker for svarene.

Hvilke spesifikasjoner skal jeg passe på at kortet har? Jeg forstår ikke alle spesifikasjonene som er oppgitt ... Jeg vil ha "alt" .

Vel, jeg spurte etter trådløse nettverkskort. Hva med kort som også inneholder GPRS, EDGE og 3G? Det må være riktig å ha alt dette på plass, - så man slipper å rote med telefon ...

3G er kanskje ikke tilgjengelig ennå, nettet til Telenor er der, men spørsmålet er om det finns PCMCIA-kort med 3G foreløpig ??? Jeg hørte at Wirelesskort med både nettverkskommunikasjon, GPRS, Edge og 3G skulle komme i handel om et par måneder. Hvem vet noe? :roll:

Endret av enter
Lenke til kommentar
Jeg takker for svarene.

Hvilke spesifikasjoner skal jeg passe på at kortet har? Jeg forstår ikke alle spesifikasjonene som er oppgitt ... Jeg vil ha "alt" .

Vel, jeg spurte etter trådløse nettverkskort. Hva med kort som også inneholder GPRS, EDGE og 3G? Det må være riktig å ha alt dette på plass, - så man slipper å rote med telefon ...

3G er kanskje ikke tilgjengelig ennå, nettet til Telenor er der, men spørsmålet er om det finns PCMCIA-kort med 3G foreløpig ??? Jeg hørte at Wirelesskort med både nettverkskommunikasjon, GPRS, Edge og 3G skulle komme i handel om et par måneder. Hvem vet noe?  :roll:

Dyrt.. tror mobilen ville vært beste alternativet til sånne ting.

Bruker selv k700i til surfing via GPRS når jeg er utenfor hjemmet, ingen passord eller brukernavn, disse ligger lagret automatisk i mobilen.. Jeg har Mobyson til 8kr. pr MB og kan sitte på f.eks MSN i flere timer på 1MB.. Tele(h)or tar 20kr.pr.MB

bare finn CID (nummeret på GPRS profilen) legg til modem via IR og bruk telefon nummer: *99***(putt CID her)# og du er online.. CID er 1,2 eller 3 alt ettersom hvordan du har bestilt instillingene hos operatør, det "nummeret" funker på alle mobiler og operatører.. er et intern-nummer til GPRS delen av mobiltelefoner

kobler du til via bluetooth kan du ha mobilen i lomma omså mens du surfer

eneste man trenger å huske er: *99***(CID)#

bildet viser hvordan det ser ut hos meg, bare å trykke på ring opp, ingen passord eller brukernavn

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...