Diablito2k Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg har HK'et i topic. og jeg har problemer med å få USB2 til å funke. kan noen forklare hva jeg må gjøre ?? Takker for raske svar Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ser man det, har du installert driverene fra cd'en? jeg antar du har det, men i tilfelle så test det, og så sjekker du etter drivere på msi sin hjemmeside msi Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 vel. nr1: har ikke cden nr2: har prøvd med de driverene jeg har funnet på msi sine sider, men det funker ikke som det skal. Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 er det integrert usb2 eller er det bracket? anywas, du har vel ikke vært like lur som meg og prøvd å tvinge det til å fungere uten å reboot'e? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 hehe, nei. har prøvd, har rebootet osv. det er forresten innebygd, 6 usb2 porter Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Sjekk i Bios 'integrated peripherals' at 'usb controller' er enablet og 'usb device legacy support' er disablet. edit: oog, jeg ser du takker bare for raske svar så har du kanskje overklokka og "mista" porten? Endret 10. januar 2005 av tjaa Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 har ikke klokket så mye, og dette har vært et "prøve litt gi opp" problem.. jeg overlever jo med usb1, men det hadde vært supert å få usb2 til funke. bios er forresten i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå