robert_d_h Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har kjøpt meg en ny Ipod til meg selv og en brukt Ipod som skal gis bort. Den brukte Ipoden er en 1. gen og det er den jeg har problemer med. Tidligere bruker hadde Mac og jeg har PC, har vært inne på Apple sin forumside og der står det at hvis jeg skal bruke denne ipoden på Pc så må jeg formatere ipoden for windows. Har funnet et prog. som skal gjøre dette men, da kommer jeg til et annet problem. Jeg får jeg ikke kontakt med ipoden når jeg kobler ipoden til PC. Har kjøpt meg, Dock Connector USB 2.0-Firewire. Ettersom jeg ikke har FireWire kort på min PC. Ledningen funker når jeg kobler til med den nye ipoden men ikke med den gamle. Håper noen kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk Lenke til kommentar
GrH Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Halla har lånt en ipod 1 gen en gang hadde samme promlem men æ fan ut at hvis du holder fram og tilbakeknappene på ipoden som seter den i disk modus æ trur at du må ha kobla den til pcn når du setter den i disk modus men e it helt sikker på om det funke men er ikke helt sikker men hviss det ikke funker kan du finne ut hvordan du setter ipoden i diskmodus såm æ trur e og holde framm og tilbake knappene på ipoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå