RaW_DeNiM Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 titt titt. nu har jeg leita langt om lenge men finner ikke andre vannblokker enn AC sin. da denne er helt teit med sine utstående nippler som går rett i døra vil jeg finne en ny vannblokk til mitt deilige skjermkort... noen der ute som vet om noen fine vannblokker til mitt powercolor x800xt PE så hver så snill og hiv en link til meg.. helst norsk butikk. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 AC vannblokk, aquagr X800 AC vannblokk, twinplex, X800 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 AC vannblokk, aquagr X800 AC vannblokk, twinplex, X800 den øverste du linka til var den jeg hadde... noe crap. men den nederste der så ok ut men trenger vel til minne og vel.. tenkte mer på en sånn blokk som dekte det meste av kortet Lenke til kommentar
colakork Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 kjøp deg disse her så løser du problemet noen hundre kroner... MvH Daniel Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) kjøp deg disse her så løser du problemet noen hundre kroner... MvH Daniel hehe du tror det du ja.. men da må jeg kansje opplyse at jeg har prøvd det og. og det hjelper fint lite pga det blir uansett en altfor stor knekk på selv om jeg bruker sånne knekk fjærer eller hva det heter for noe. så må nok ha en ny blokk ja.. EDIT: helst noe sånnt: http://www.highspeedpc.com/Merchant2/merch...e=CoolMaticX800 men finner ikke den i norge:( har ikke visa:( Endret 10. januar 2005 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
ADT Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 du får bruke foreldre eller en kamerat sitt da... evt. onkler, tanter... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) du får bruke foreldre eller en kamerat sitt da... evt. onkler, tanter... lettere sagt enn gjort når jeg er venneløs og kjenner ingen her jeg bor:(. ensom og forlatt skal du se EDIT: LEIF Endret 10. januar 2005 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
ADT Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 det var litt værre gitt... ebay da? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 det var litt værre gitt... ebay da? ebay er vel ikke no moro? syns norske nett butikker bør få inn skikkelig saker isteden for sånn crap som ikke vil funke skikkelig Lenke til kommentar
ADT Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ebay funker fett det... i de fleste tilfeller iallefall... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 ebay funker fett det... i de fleste tilfeller iallefall... hmmm frykter dette kommer til og ploppe over til webshop men uansett... ebay er ikke det sånn auksjons greie da? men kansje det finnes noen nettbutikker ikke jeg vet om som selger sånne blokker jeg er ute etter???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå