NisseMannH4X Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Lurte på om man kan installere dette galleriet på start.no server? Går det ann å legge inn htaccess fil på start.no server? Endret 11. januar 2005 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har ikke prøvd det galleriet, men jeg har i hvertfall klart å bruke .htaccess på start.no uten problemer. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 har lagt opp galleriet og og får denne meldingen: 1. Create an empty file .htaccess and an empty file config.php 2. Create an albums folder for your pictures and movies. Make sure that both files and the folder are read and writeable for your webserver ! Link Ossen lager jeg en .htaccess fil? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du lager en ny fil, og kaller den ".htaccess". Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Sikkert et teit spørsmål: jeg brukte notepad til å lage denne filen, men siden filen skal være tom funker det ikke å lagre.... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Høyreklikk på skrivebord -> ny fil -> tekstdokument Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 uff til mye tull, nå kommer det bare opp når jeg skriver inn .htaccess "skriv inn et filnavn" Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva med å forsøke lagre som ".htaccess" med fnuttene? Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Kan ikke bruke fnutter i filnavnet... Lenke til kommentar
???????? Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Lag filen i et ftp program når du er koblet til serveren, da slipper du slike problemer. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ossen lager jeg en slik fil i ws ftp? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vet ikke helt hvordan det programmet fungerer, men forsøk å laste opp en ny fil som heter test.txt så renamer du den. Det burde gå uavhengig av program. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ok, takk, det funka fint, filen forsvant med en gang jeg renama den, men det er kankje meningen, Cmoda før jeg rename, Installasjonen viste at fila funker som den skal iallefall.. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Har fiksa alt nå... så takk for hjelp! Endret 11. januar 2005 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Er det noen som bruker dette galleriet? Når jeg skulle logge meg inn på admin sidene så kom jeg på at jeg ikke hadde laget noe slapgs brukernavn men jeg har laget meg et passord et sted i installasjonen. Noen som vet ossne man logger inn? Link Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er det noen som bruker dette galleriet? Når jeg skulle logge meg inn på admin sidene så kom jeg på at jeg ikke hadde laget noe slapgs brukernavn men jeg har laget meg et passord et sted i installasjonen. Noen som vet ossne man logger inn? Link Gallery Support Forum: http://gallery.menalto.com/modules.php?op=...pBB2&file=index Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 brukernavn er admin..om jeg husker riktig. bruker gallery jeg og Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Prøvde å installere Gallery på min start.no server, såvidt jeg husker fikk jeg det ikke til. Men fikk det til på en annen. Prøv med brukernavn: admin passord: admin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå