assassin Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har et problem med mitt dvd-rom. ¨For en stund siden startet det at hver gang jeg satt i NFSU i dvd-rommen så fikk jeg en melding "Can`t find the correct cd-rom". Rart det har ikke skjedd før. jeg begynte desperat å prøve fikse problemet men ingenting hjalp så jeg bestemte meg for å gi f**n i NFSU og prøvde Splinter cell pandora tomorrow istedenfor, men jeg fikk samme melding. dette skjedde på mange andre nye spill også, men gamlere spill som half-life og morrowind funker bra. Jeg tok datamaskinen med til der jeg kjøpte den hvor de ikke skjønte en dritt. jeg tok og slettet partisjonen og startet på nytt men problemet var fortsatt der. så tok jeg og gjorde det samme men jeg gjennopprettet BIOS til fabrikkinnstillinger. DA funket det............ i 5 dager. Lenke til kommentar
assassin Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Det var noen som sa noe om at nye pill har en eller annen kopieringsikkerhet som pcen min reagerer på eller som reagerer på pcen min, men det har jeg ikke greid å finne noe ut av. Endret 10. januar 2005 av assassin Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hva slags dvd-rom har du? Lenke til kommentar
assassin Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hva slags dvd-rom har du? en eller annen samsung f500 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Flyttes fra "Annet om hardware" til "Lagringsmedier" da DVD-ROM-spørsmål hører hjemme der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå