SHU Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har nettop bestillt meg en laptop. Dell Inspiron 8600C. Er litt bekymret for å med tiden få striper og merker på skjermen etter tastaturet, da jeg har sett mange bærbare få det etter en tids bruk. Er det noen som har noen råd og tips, kanskje erfaringer med noen produkter som kan hjelpe? Har lurt på Crumpler The Slip eller NotebookScreensavRZ Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Litt sent å tipse om dette, men... Kjøp IBM ThinkPad, der er skjermen konstruert slik at skjermen beskyttes. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Litt sent det ja. De fleste maskinene er vel i utgangspunktet konstruert for å unngå kontakt mellom skjerm og tastatur, men under transport kan det jo skje at maskinen presses mer sammen slik at det blir kontakt. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 De fleste maskinene er vel i utgangspunktet konstruert for å unngå kontakt mellom skjerm og tastatur Joda, alt utenom DELL og HP er konstruert slik ( sorry for sarkasmen , bare en spøk ). Karmacom. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Klipp til en myk, tynn stoffbit e.l som dekker tastaturet akkurat. Dette bruker du når du slår sammen maskinen. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 De fleste maskinene er vel i utgangspunktet konstruert for å unngå kontakt mellom skjerm og tastatur Joda, alt utenom DELL og HP er konstruert slik ( sorry for sarkasmen , bare en spøk ). Karmacom. og fujitsu-siemens maskiner :!: :!: Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 De fleste maskinene er vel i utgangspunktet konstruert for å unngå kontakt mellom skjerm og tastatur Joda, alt utenom DELL og HP er konstruert slik ( sorry for sarkasmen , bare en spøk ). Karmacom. og fujitsu-siemens maskiner :!: :!: Seriøst? Trodde de var av ihvertfall litt rettere proposjoner og litt bedre kvalitet? *Skuffet* Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 dell pcen til søstern min er i allefall skjermen falt litt inn så ramma er kansje 0.4-0.5cm utafor skjermen noe som gjør at den ikke har sjangs til og berøre tastaturet. husker ikke modellen ,kjøpt i sommer Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ferrarien min hadde filt dik eller hva det heter på tastaturet når jeg opnet den den andre søstern min som har acer 4500 travel mate etteller annet fikk også det det bestyr vell at acer sender med det på sine modeller Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 De fleste maskinene er vel i utgangspunktet konstruert for å unngå kontakt mellom skjerm og tastatur Joda, alt utenom DELL og HP er konstruert slik ( sorry for sarkasmen , bare en spøk ). Karmacom. og fujitsu-siemens maskiner :!: :!: skal ikke skje på de fleste fsc maskiner ihvertfall. Mange av disse har aluminium toppdeksel. men allt kan jo ødelegges da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå