omr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er i ferd med i oppgradere, men litt usikker på valg av prosessor. I utgangspunkt er settet mitt som følger (litt komprimert): MSI K8N Neo 2 Platinium (evt. ASUS A8V Deluxe) 2 * 512 Corsair XMS Thermaltake Big Water vannkjøling Og så prosessoren: Valget står mellom 3000+, 3200+ og 3500+. Sannsynligvis Winchester men om noen har bra input på Newcastle blir det vurdert. Og hva betyr "HT" (i praksis)? 3500+ 2.2GHz HT Socket 939 Takknemlig for svar Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg anbefaler winchester på det sterkeste, den er kaldere og den klokker bedre en newcastle. Jeg tror du greier deg helt fint med en xp3200 winchester, da den kan klokkes til 3500 hastigheter, og kanskje over med rette kjølern. og siden du har planer om vannkjøling så tror jeg at det ikke blir noe problem og klokke den. Ht står for hyper transport, og er vell amd sitt navn på fsb i a64 serien. (jeg er ikke sikker på dette, så rett meg om jeg tar feil ) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Altså, selv har jeg en 3000+, på et MSI Neo2 kort.. Skal se hvor mye jeg får klokket den etterpå Lenke til kommentar
omr Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Takker for raske svar. Er spent på resultatene dine Fredriku. Og vet noen og HT faktisk gir ytelsesøkning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå