RBW Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 90% av Radeon X850 går til Dell ATIs nye grafikkprosessor, Radeon X850, ble lansert 1. desember i fjor. Så langt har det ikke vært mye å se til X850-baserte grafikkort, men nå skal det skje ting. Les artikkelen her Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 De lanserer nye superkort, men det er umulig å få tak i dem Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Tja de fleste high end kortene er jo vanskelige å få tak i og jo mer ettertraktet de er jo vanskeligere er det å få tak i dem , sånn er det bare . Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Skal nok klare meg med mitt x800pro@xt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Folk begynner vel å kjøpe ferdigPC-er kun for enkelte komponenter sin skyld snart da. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg tok nå en titt jeg, og det som er like interesant er at toppmodellene til dell ikke har x850 xt pe, men den et par hakk under har. Og i tillegg er x850xt pe billigere enn x800 xt. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Folk begynner vel å kjøpe ferdigPC-er kun for enkelte komponenter sin skyld snart da. Det er vel litt det som er faren ved dette ja. Dersom X850 serien er så og si utilgjengelig utenom via Dell kan dette få litt uheldige følger. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Uheldige følger?? Ærlig talt , hvor mange tror du kjøper en hel pc bare for å få det kortet?? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg tok nå en titt jeg, og det som er like interesant er at toppmodellene til dell ikke har x850 xt pe, men den et par hakk under har. Og i tillegg er x850xt pe billigere enn x800 xt. De stemmer på Dell's norske sider. På de amerikanske sidene har de 850 også på toppmodellen XPS Gen 4. Generelt synes jeg de har en tendens til å rote litt med de norske sidene. Det er derfor jeg alltid anbefaler folk som skal kjøpe å ringe dem. Da får man det man ønsker seg selv om ikke websidene viser de alternativene. Interessant at prisen faktisk er lavere på 850. Det kan bety at ATI priser 850 agressivt, men det kan også være at Dell har kjøpt disse i større kvanta og dermed fått en bedre pris. Geir Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kjøper vel kanskje en hel pc for å selge resten.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Uheldige følger?? Ærlig talt , hvor mange tror du kjøper en hel pc bare for å få det kortet?? Helt sikkert noen gamere med altfor mye penger som kommer til å gjøre det også. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Uheldige følger?? Ærlig talt , hvor mange tror du kjøper en hel pc bare for å få det kortet?? Snart på bruktmarkedet: "Dell Dimension, som ny, selges rimelig. Mangler skjermkort." Jeg lurer også på hva den uheldige følgen er, bortsett fra den at tilgangen på slike kort på det åpne marked blir begrenset. Det er selvsagt synd for de som ønsker slike. Geir Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 SKulle ikke X850 hjelpe på nettopp tilgjengeligheten i forhold til X800? Også går 90% av det rett til Dell? Virker ikke som om Ati tenker så mye på de entusiastiske sluttbrukerne her nei.. Det syns jeg var dårlig gjort, blir sikkert å vente 3 måneder på de første kortene. Lenke til kommentar
six Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Snart på bruktmarkedet: "Dell Dimension, som ny, selges rimelig. Mangler skjermkort." Jeg lurer også på hva den uheldige følgen er, bortsett fra den at tilgangen på slike kort på det åpne marked blir begrenset. Det er selvsagt synd for de som ønsker slike. Geir At Dell får solgt flere PC'er vil nok av mange oppfattes som en uheldig følge. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dette er jo akkurat det samme som med X800XT. Mye gikk til Dell der også, med det resultat at kort i løsvekt var vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Folk begynner vel å kjøpe ferdigPC-er kun for enkelte komponenter sin skyld snart da. Det har jo skjedd mange ganger allerede så det er ikke akkurat noe nytt. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er det trolig at det vil komme kort med 2xDVI utgang med denne brikken? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Samme skjedde jo når ATI lanserte R9800 mobile, alle de første batchene gikk til Dell Inspiron 8600 eller 9100-maskiner. Har de begynt å levere til andre ennå ? Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 synd for ati at de ikke klarer å levere da. skjønner heller ikke poenget med 850 jeg, det er jo x800 bare med 20 mhz høyere klokke frekvenser. de fleste kan klokke kortet sitt såpass uannsett. men uannsett, så lenge ati har den "gamle" SM 2.0 så går jeg for nvidia. de klarer også å levere kort Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ingen som gidder å kjøpe en dell maskin til 35000-40000 bare for å plukke ut skjermkortet, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå