dari Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Jeg har tenkt til å kjøpe meg kamera i USA. De fleste jeg snakker med anbefaler www.bhphoto.com. Dessverre har de ikke det jeg skal bestille In Stock. Vet du om noen andre gode nettbutikker i USA? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kanskje du finner noe i underforumet: Butikker, netthandel Hvis ikke så kan du jo sjekke www.adorama.com Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 www.INOAX.com har noen sinnsyke lave priser på kamera. Selv skal eg få noen i usa til å bestille for meg og sende det til meg. Lenke til kommentar
Bottolph Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 www.INOAX.com har noen sinnsyke lave priser på kamera. Selv skal eg få noen i usa til å bestille for meg og sende det til meg. ...hmmm... Hva snakker du om når du sier "sinnsyke lave priser"? Kan du gi noen tall slik at jeg kan forstå hva du egentlig snakker om? På forhånd takk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Vel f.eks panasonic lumix fz20 som eg skal ha har de for 479$ og gratis frakt. Med dagens kurser kommer det på 2912kr mens det billigste du får her i norge er på 6299kr. I forhold til andre nettshop i usa så syns eg de er billigst. Lenke til kommentar
Luza Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 www.INOAX.com har noen sinnsyke lave priser på kamera. Selv skal eg få noen i usa til å bestille for meg og sende det til meg. Har du handlet fra disse tidligere? Lavest pris betyr dessverre ikke alltid best service og levering før jul Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 www.INOAX.com har noen sinnsyke lave priser på kamera. Selv skal eg få noen i usa til å bestille for meg og sende det til meg. Sjekk denne linken før du overhodet tenker på å bestille noe fra det firmaet: http://www.resellerratings.com/seller5579.html Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 :S ok da stryker vi ut inoax. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå