milkwood Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 En som ville kjøpe mus og tastatur av meg nå så endelig skal jeg bytte, men vil ha noe som virkelig ser bra ut... Typiske stilrene design tastur... Eller noe som ser bra ut iallefall.. så lang har jeg sett: Benq X730 Logitech Ultra-x Skulle helst hatt den i trådløst Logitech diNovo tasturene Om de ikke er bra nok i ytelse så havner jeg sikker på: Logitech Cordless MX3000 Noen som har noen andre forslag? Snakk om utseende for det første... Skal ha trådløst, men vil gjerne se alt... Havner nok på BenQ sin vil jeg tro.. noen som har testa den? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Logitech diNovo v2 utrolig deilig og fint Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Selv går jeg og venter på Logitech® Cordless Desktop® MX™ 3100. Synest det virker ganske ok, men er vel mest pga. MX1000 at jeg vil ha det. De venter det inn på PS DATA den 24.01. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Logitech diNovo ser veldig bra ut: Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 I og med at jeg ikke har så sterke krav til f.eks musa så havner jeg nok på benq. regner med den er bra nok til win =) og å spille cs en gang i året... men skull eønske jeg hadde noen som har noen erfaringer med den... 3100 og denevo (eller hva den het) blir antageligvis litt for dyre for meg når jeg ser på budsjettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå