HANS991 Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har fått et kjipt virus må derfor formatere hardiskene. Men jeg har viktige mailer liggende i Outlook Express som jeg ikke kan miste. Er det mulig og kopiere ut eller brenne mailene og deretter legge di inn igjen når jeg har instalert windows på nytt?? Og hvordan gjør jeg det? Setter veldig stor pris på all hjelp. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Først og fremst; dette er ikke et skjermkort/skjerm-problem - feilpostet. Og ja, du kan eksportere mail ifra File | Export i OE. Bruk File | Import etterpå. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 du kan eksportere mail i outlook express (se i menyene) Lenke til kommentar
HANS991 Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Ja beklager jeg er nybegynner her så den kom i feil katogeri. Lenke til kommentar
HANS991 Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Takk for svar ! Men når jeg tok eksport så sto det at han eksporterer til Microsoft Outlook eller exchange. Det hjelper ikke så mye for de programmene blir jo borte når jeg formaterer. Jeg trenger de på en fil. Noen forslag? Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Og siden du er nybegynner kan jeg like godt si det med én gang: feilpostede tråder stenges eller slettes uten forvarsel. Les forumkategoriene og post riktig, så går det så bra, så. =) PS: Les i hjelpen til OE, så finner du nok ut av det. Mvh. yummy, moderator. _________________ Project SU http://hinux.hin.no/~vidarf/ Skribent for overklokking.no Moderator [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-11 20:35 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg