_Adler_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei! Lurer på hvilken av nettshopene er best til bla. å kjøpe utstyr for å bygge pc selv. Hvordan er det med servicen (hvilken av dem har den beste servicen når noe er galt)? Hvis noe er galt med en komponent som du har kjøpt, er det da bare å sende den inn igjen? Må du betale portoen? Takk! Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Da må du lese her vet du......... https://prisguiden.no/shop_list.php Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 NetShop, PSData, Komplett og MPX Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sikkert lurt å lese webshop guiden her på hw.no som Rayline TWB foreslår, men personlig liker jeg Komplett.no og Netshop. Pga god service, og bredt utvalg Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 NetShop, PSData, Komplett og MPX ser riktig ut ja Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Netshop,mpx og komplett er nok favorittene Lenke til kommentar
eln Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Generelt holder alle netshoper nå for tiden god standard. Selv bruker jeg komplett/netshop/databutikken Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ang retur av produkt, så betaler du porto for å sende produktet tilbake sammen med retur RMA nummer (husk å søke om retur først). Om produktet byttes/fikses grunnet garanti/reklamasjon så får du som regel tilbakeført dine portokostnader. Da kontakter firmaet det og får kontonummer etc. Om du har "ødelagt" produktet og det ikke er garanti/reklamasjon eller annet som forbrukere har rett på, så må du nok dekke porto selv. Selv har jeg komplett og Netshop som favoritt, men MPX og PSdata er også gode har jeg hørt. Personlig har jeg kun erfaring med Komplett og Netshop. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hei! Takk for svar. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Netshop,mpx og komplett er nok favorittene Som om jeg skulle ha sagt det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå