MirusMentis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lager nå min første side i css, basert på 3cols (skidoo: lean) og header+footer.. Meny til venstre, content i midten, og "last news" til høyre.. Jeg vil ikke ha den "flytende" dvs jeg vil at innholdet i midterste kolonnen ikke skal dra ned høyden på siden, men heller at det skal komme opp en scrollbar... Er sikkert kjempelett.. Men jeg er litt noob her.. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lurer på om du kan prøve med overflow: auto; i css'n til den midterste. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) jo da fikk jeg scroll, men nå scroller den "bort" bg bildet i div`n... Jeg vil at det bildet skal bli der det er, mens teksten kan scrolles opp og ned hvordan gjør jeg det? link http://carpticon.er-mandig.com/test/ Edit: Problem løst ved denne koden: background-attachment: fixed height: 600px; padding-right: 25px; border-right: solid 1px #333; margin-right: -1px; background: black url(img/bgsm.jpg) no-repeat top right; overflow: auto; background-attachment: fixed; Endret 10. januar 2005 av rwd-drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå