chrisege Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hei, Til å lese/hente e-posten min bruker jeg Outlook XP (2002). Så har jeg valgt at Windows skal huske passordet. Prolemet er at vær gang jeg lukker Outlook og åpner igjen må jeg skrive inn passordet på alle kontiene mine (8 stk) Hvordan kan jeg få Windows til å huske passordet. Har nettopp lagt inn Windows XP på nytt og alle oppdateringer, i tillegg har jeg Norton Internet Security på maskinen. På forhånd takk for hjelpen. ChrisEge Endret 10. januar 2005 av chrisege Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Ingen som vet noe om dette, som kan komme med noen gode tips?? Lenke til kommentar
MissHeineken Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har nøyaktig samme problem - sykt irriterende! Håper noen har et bra tips til deg (og meg hehe) I tillegg husker heller ikke IE skjemaer / passord, selv om jeg krysser ja når win tilbyr å huske brukernavn og passord... Sammenheng kanskje? Hmmm... _____ Hu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå