driver2 Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei, noen som har vært borti : 3Com Etherlink XL 10/100Mbit PCI Kort 3C905C-TX-M BULK m/Wake ON Lan Når jeg setter inn kortet får jeg ikke bootet opp maskinen, noen som vet hva problemet? Du kan finne spesifikasjonene her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=4&s=pl Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har du prøvd en annen PCI port ? Det kan være det som er galt. Tror jeg har samme typen kort i den maskinen jeg sitter på nå men er ikke sikker. Men som sagt, er ganske sikker på det. På vår PC funket det iallefall ganske bra.. Men som sagt, prøv en annen PCI port.. :smile: Lykke til. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hva annet har du i maskinen? Jeg hadde et 3com som hovedkortet og lydkortet mitt ikke var særlig glad i (MSI & Audigy). Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg har hatt samme nettverkskortet (3C905C-TX) i nesten 1 år nå. Det har fungert helt uten problemer. Vet ikke hvorfor det ikke funker hos deg. Lenke til kommentar
driver2 Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Takker for all hjelp, men det var ingenting som nyttet. Bare å bytte ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå