ZkedaR Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vurderer og selge den pcen jeg har nå og kjøpe meg en laptop og kanskje en filserver. Specs: AMD Athlon64 3200+ 2.2GHz EPoX EP-8KDA3+ 250GB 1024MB TwinMOS PC3200 Powercolor X800 Pro Creative Audigy 480GB HDD (vet ikke om jeg skal selge alle.) BenQ FP767 17" LCD Plextor 48X CD-RW (stealth mod) LG 16X DVD-ROM(stealth mod) Zalman viftejustering (moddet inn i aludeksel) Coolermaster Centurion med noen få modder, sånn som 120mm vifte i front og blå led i "grillen" (ikke blendende). Så, hvor mye syns dere jeg hadde kunne tatt? takk på forhånd, Bjørn Lenke til kommentar
eolaih Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ville gitt ca 7000 for den der. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Huff, på en pc jeg har brukt ca. 10 000 på i år Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kutt ut bumping, så er du en knupp. Prisen på hardware synker fort, så relativt-top-of-the-line-greier som du har der, vil du ikke få på langt nær like mye igjen for som du betalte. Hadde tenkt å foreslå rundt 7-8k, men det avhenger jo litt på hvor du selger den. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Men da tror jeg ærlig talt at jeg heller sparer månedslønne noen måneder og kjøper en laptop i tilleg Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lurere det. Dessuten blir du lei av bare å ha en laptop etterhvert, og du verdpriser det å ha en stasjonær maskin i tillegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dessuten blir du lei av bare å ha en laptop etterhvert, og du verdpriser det å ha en stasjonær maskin i tillegg Det kan jeg love deg er sant. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vært gjennom samma regla nå så Ble til at jeg fikset meg en billig stasjonær (profilpcen) etter bare å ha hatt laptop noen mnd. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Du får mer for den der enn 7000,-. Regnet raskt på det og hvis man vil ha en tilsvarende pc ny uten "stæsjet", må man ut med 13000. Da er det klart at noen vil gi mer for den enn 7000,-. Folk på dette forumet har en tendens til å sette prisene lavt av en eller annen grunn. Bare se andre poster der folk rådfører seg og så sier hvor mye de har fått for den når de selger den på qxl. Det er også mange som tror at man får god pris på qxl fordi de som er på qxl er "dumme". Det er selvfølgelig ikke sant. Man får en god pris der fordi der er så mange brukere der. Når man når ut til mange brukere er det alltids noen som tenker "den hadde vært midt i blinken for meg". Når man legger den ut på bruktmarkedet her når man ut til mindre brukere og sjansen for at noen skal tenke det samme blir derfor selvfølgelig mindre. Så selg den på qxl hvis du er villig for å selge den for ca 11000,- For det kommer du sannsynligvis til å få for den. Endret 10. januar 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå