eivindlt Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har nettopp bygget ny pc. Alt fungerer bra, bortsett fra at en av harddiskene jeg satte inn ikke vises i windows. jeg finner begge to i BIOS, everest, og i windows enhetsbehandling, men det er bare C:-disken som vises i Min Datamaskin. HVa ka jeg gjøre for å få den andre disken til å vises på Min Datamaskin så jeg kan lagre ting på den?? Begge diskene er Maxtor 200gb s-ata, Her er resten av oppsettet mitt: Intel3,2ghz prescott CPU Asus p5gdc deluxe HK MSI 6600gt VGA Windows xp service pack 2 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Du må nesten opprette partisjoner på diskene før du kan begynne å lagre data på dem : Høyreklikk min datamaskin -> behandle -> diskbehandling -> så høyreklikker du på de diskene det ikke er noen partisjoner på, lage / opprette partisjon Edit : leif Endret 10. januar 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
eivindlt Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Tusen takk Ronnyaa!! Med din hjelp fikke jeg fikset alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå