Lasse Ma Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei. Hvor kan jeg finne printbare DVD-plater? Er det noen spesielle dere vil anbefale? Har en Nec ND3500A. Mvh Lasse Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) www.norwaydisc.no Superbillige priser til super kvalitet! Du finner også info om hvilke brennere platene funker bra i! Endret 10. januar 2005 av DjKs Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Du var tidlig opp takk for svar! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Synd de ikke nevner "treger" eller fler brennere der. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har nettopp bestilt 15 spindler selv med printbare plater derifra. Handler bare media hos norwaydisc.no nå. Veldig fornøyd med både support, pris og leveranse. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Support er super. Jeg kjøpte 75 fortisplater dær + noe anna stuff. Jeg fikk anbefalinger av plate for min brenner,. Fikk noen testplater og 6 tomme cakebokser gratis. Venter på pakken i posten. Skulle ønske at alle webshops var slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå