TerjeJensen Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 trenger hjelp... jeg brant opp min Athlon 1ghz, og fikk låne en AMD Duron 750mhz av en venn... dette funket bra helt til jeg skulle kjøre de mer "krevende" programmene! (msn og explorer funka bra, også å se på film gikk bra) når jeg skulle kjøre Norton Systemworks og og Norton Windoctor, restarta maskina seg, samme skjedde når jeg skulle kjøre 3dmark2001se og Counter-strike! hva er galt??? trenger hjelp! mvh. Terje Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 hvor varm blir den,eg mener Duron 750mhz. Kjetil [ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-06-11 20:28 ] Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Tipper nok det er kjølinga di som ikke e bra nok i sommervarmen. Bruk Høytrykkspyler med turbodyse ... Det hjelper _________________ The days of the Hammer... [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 21:39 ] Lenke til kommentar
BBS Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 vist du ikkje har motherboard montitor så skaff deg det! sjekk system temp den skall ligge mellom 40 - 60 grader. Lenke til kommentar
BBS Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 den cpuen burde klare seg den til dei programa du nevnte. last ned motherboard monitor og sjekk cpu temperatur vanlig temp ligger mellom 40 - 60 grader, eg har også vorre borti att software har stått for slike feil så oppdater din windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå