FalcoN200285 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hvilken internett leverandør er best, og mest for pengene? jeg har tiscali og kontrakten går ut i slutten av februar! jeg vil ha en god linje til gaming og downloading ! Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 går bindingstiden eller oppsigelsen ut i februar? husk at det er 3mnds oppsigelsestid, og er ikke bindingstiden oppe enda kan du fortsatt avbestille når det er 3mnd igjen til den går ut uten at det er noe ekstraomkostninger. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Nextgentel er bra har jeg hørt. Jeg har Tele2 selv fordi NGT har ikke bygget ut hos oss enda. Endret 10. januar 2005 av Overdox Lenke til kommentar
dmx Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Bluecom annbefales på det sterkeste.! Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 NextgenTel gir mye for pengene blant ADSL operatørene, mens slike som bredbåndfabrikken nok gir mest for pengene om det er en mulighet. Jeg bodde faktisk nesten 2 år på Smalgangen i Oslo og brukte NGT, og først etter å ha flyttet fikk jeg tilbud fra Bredbåndsfabrikken om 10Mbit til 395,- i måneden.... ARGGHHHH! Uten å vite det bodde jeg på et av de få stedene i landet hvor de hadde dekning! Jeg hadde drept for en 10Mbit linje til 395,- i månden! Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Dataguard har stabile linjer. De holder på å bygge ut adsl2 i oslo nå så sjekk ut www.dataguard.no. Bra support har de også. Anbefales! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Tele2 har bra support til sine linjer har det selv og er fornøydd med hvor raskt det har tatt å komme fram og responsen. Jeg har hørt at NGT ikke er så bra på dette. Flere burde hatt slik linje jeg har på jobben der det er ca 30MBit linjer Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 tele2 har hatt ganske mye problemer i helgen og forige helg. jeg har to venner som har tele2 og de hadde 450 ping og jeg hadde 57 i ping. hadde ikke itavisen en stor liste på de forskjellige internettfirmane da ? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har hatt NGT i 2 år nå og er veldig fornøyd. Kjempegod stabilitet og oppetid. Skal gå over til Lyse nå, så jeg er litt nysgjerrig på åssen det kommer til å fungere. Uansett så kan det ikke bli så veldig gale ettersom huseier tilbudte seg å dele linje med meg for null tillegg i leien....hehe. Så lenge det er gratis så skal det være rimelig dårlig før jeg velger noe annet Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har du tilgang på Lyse? Se på itavisen.no --> Speedometeret Desember Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vil absolutt fraråde alle å bruke NextGentel. Både privat og gjennom jobben opplever jeg at svært mange er fornøyd til den dagen det oppstår problemer. Da er det så og si håpløst og umulig å få hjelp. Nå vet ikke jeg hvor du bor men generellt vil jeg anbefale telenor da de har grei stabilitet og god tilgjengelighet. I tillegg er kundeservice faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Min Tele2 linje funker bra. Lav ping på spilling og litt over det jeg er lovet i hastighet Lenke til kommentar
shabador Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Etter mye krangling med NGT, bestilte jeg 2100/512 ADSL fra Catch. Det er en litt dyrere leverandør, men du får en fast IP-adresse, lav ping og god fart. Jeg kan ikke merke at de struper hastigheten på noen porter heller. Dersom du primært vil bruke bredbåndet til spill, kan Catch trygt anbefales. Endret 10. januar 2005 av shabador Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har hatt ngt siden de bygget ut her i Bergen og ca de 2 første årene var alt ok, super support etc. Nå er alt bare ræva Eneste grunnen til at jeg ikke orker å bytte til f.eks catch er ventetid før de kommer opp og jeg vil ikke miste broadpark.no mailen min siden den er knyttet til så mye rart Lenke til kommentar
Dagmund Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg sa opp NGT for over 1 år siden på grunn av flytting til en studentby i Tr.heim med 10MBit minimum og 100MBit maximum , men broadparkmailen funker forsatt! Vet ikke hvorfor men det bare er slik... Lenke til kommentar
homarus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kjempefornøyd med Catch, men de er ikke av de billigste leverandørene. De har super service og raske problemfrie linjer, men 1700/512 koster 550,-. Det bør noteres at man slipper etableringsgebyr, ekstra avgift hvis ikke fasttelefon og andre avgifter/leieutgifter (riktignok har de dessverre innført faktauragebyr på 30,- ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå