Gå til innhold

hvilken internett leverandør er best, og mest for$

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NextgenTel gir mye for pengene blant ADSL operatørene, mens slike som bredbåndfabrikken nok gir mest for pengene om det er en mulighet. Jeg bodde faktisk nesten 2 år på Smalgangen i Oslo og brukte NGT, og først etter å ha flyttet fikk jeg tilbud fra Bredbåndsfabrikken om 10Mbit til 395,- i måneden.... ARGGHHHH! Uten å vite det bodde jeg på et av de få stedene i landet hvor de hadde dekning! :(:ohmy::cry::hrm::mad:

Jeg hadde drept for en 10Mbit linje til 395,- i månden!

Lenke til kommentar

Tele2 har bra support til sine linjer har det selv og er fornøydd med hvor raskt det har tatt å komme fram og responsen. Jeg har hørt at NGT ikke er så bra på dette.

Flere burde hatt slik linje jeg har på jobben der det er ca 30MBit linjer

Lenke til kommentar

Har hatt NGT i 2 år nå og er veldig fornøyd. Kjempegod stabilitet og oppetid. Skal gå over til Lyse nå, så jeg er litt nysgjerrig på åssen det kommer til å fungere. Uansett så kan det ikke bli så veldig gale ettersom huseier tilbudte seg å dele linje med meg for null tillegg i leien....hehe. Så lenge det er gratis så skal det være rimelig dårlig før jeg velger noe annet ;)

Lenke til kommentar

Vil absolutt fraråde alle å bruke NextGentel. Både privat og gjennom jobben opplever jeg at svært mange er fornøyd til den dagen det oppstår problemer. Da er det så og si håpløst og umulig å få hjelp. Nå vet ikke jeg hvor du bor men generellt vil jeg anbefale telenor da de har grei stabilitet og god tilgjengelighet. I tillegg er kundeservice faktisk ganske bra.

Lenke til kommentar

Etter mye krangling med NGT, bestilte jeg 2100/512 ADSL fra Catch. Det er en litt dyrere leverandør, men du får en fast IP-adresse, lav ping og god fart. Jeg kan ikke merke at de struper hastigheten på noen porter heller.

Dersom du primært vil bruke bredbåndet til spill, kan Catch trygt anbefales.

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Har hatt ngt siden de bygget ut her i Bergen og ca de 2 første årene var alt ok, super support etc.

Nå er alt bare ræva :(

Eneste grunnen til at jeg ikke orker å bytte til f.eks catch er ventetid før de kommer opp og jeg vil ikke miste broadpark.no mailen min siden den er knyttet til så mye rart :(

Lenke til kommentar

Kjempefornøyd med Catch, men de er ikke av de billigste leverandørene. De har super service og raske problemfrie linjer, men 1700/512 koster 550,-. Det bør noteres at man slipper etableringsgebyr, ekstra avgift hvis ikke fasttelefon og andre avgifter/leieutgifter (riktignok har de dessverre innført faktauragebyr på 30,- :thumbdown: ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...