Gå til innhold

Logo til å ha på varebilen!

Anbefalte innlegg

heisann!

Har akkurat startet enkeltmansforetakt (venter fortsatt på å få de siste papirene..) og tenkte å ha en logo på siden av varebilen (VW Caddy - rød). Firmaet er AVS Automater, og som du sikkert forstår så driver jeg med flipperspill (underholdningsautomater).

Derfor skulle jeg hatt logoer på bilen, til begge sidene og gjerne på dørene....

Bør få med AVS Automater, tlf. nr, epost og så hadde det vært veldig tøft med bilde av et flipperspill! Evt. et flipperspill på den ene siden og en annen automat på andre siden?

Trenger også logo til å ha på dokumenter o.l.

Vet at dette vanligvis koster penger, men jeg har ingen penger (er i oppstartsfasen så det kan ta lang tid før det bli noe overskudd) - så jeg håper at det er en vennlig sjel der ute som kan lage logoer til meg :thumbup:

Evt. visst du bor i nærheten av Ålesund, så kan du få prøve flipperspill gratis! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nesten skaffe en blueprint av bilen om du vil ha dette gjort, eneste måten

å kunne tilpasse evt. grafikk til bilen skikkelig. Dette må være tilpasset på mm,

iallefall når det går over dører, karmer, vinduer, skjøter osv...

Den tegninga/bildet der holder ikke til å gjøre noe som helst.

Denne grafikken MÅ også være vektor, iallefall om tegning av bil ikke kan skaffes,

da må de som skal lage og sette på klistremerkene tilpasse grafikken. Bitmap vil

her blir helt ubrukelig...

Vil foreslå du faktisk bruker penger på dette, det er tross alt ditt ansikt utad, noe

man faktisk bør prioritere. En god profil er gull verdt, selv benytter eg meg aldri

av bedrifter med "clip-art" profil, det virker usikkert og uprofesjonelt. Da er det

bedre å ikkje ha noe profil... Du gir iallefall ikke galt inntrykk av din seriøsitet.

Det koster forresten ikke SÅ mye å få noen proffe til å gjøre dette, du vil helt

sikkert faktisk tjene på det over tid. Tenk langsiktig...

Endret av kvikks
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...