Gå til innhold

noen som hører på Old Man's Child?

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt litt på dem, og det høres ut som alt mulig annet. Til og med Busted er mer nyskapende.

:nei:

Det må jo være årets kommentar. Busted er faktisk knallbra.

Men, fra spøk til revolver. Old Mans Child er imho et godt band, kanskje ikke nyskapende, men hvorfor må man absolutt være det? Synes Galder og co klarer seg utmerket godt uten sitar og munnspill jeg. Lenge leve den "enkle" svartmetallen!

Lenke til kommentar

OMC har faktisk mye bra dem, positivt for meg så synes jeg at de faktisk veksler endel i lådene og holder en viss progressive tone i komposisjonene og materialet sitt. Samt ofte mye symfoniske toner/undertoner i stoffet. OMC er nok ikke bandet jeg hører på hver dag, samt ganske lenge siden sist de snurra i CD spilleren min. Fikk lyst å ta dem fram snart nå. :)

Lenke til kommentar
Old Mans Child er imho et godt band, kanskje ikke nyskapende, men hvorfor må man absolutt være det? Synes Galder og co klarer seg utmerket godt uten sitar og munnspill jeg.

enig!

Lenge leve den "enkle" svartmetallen!

enig ;)

Det lille jeg har hørt er veldig bra, men har problemer med å finne noe særlig av dem.

ja, de er dessverre ikke så kjente, men musikken deres er veldig bra. spesielt liker jeg The Pagan Prosperity albumet! beste black metal'en som noen gang har blitt laget!

syntes galder skal gi blanke i dimmu og klinke til med omc i steden!

Lenke til kommentar
Har lenge tenkt å skaffe meg The Pagan Prospirity

jeg syntes dette er det beste omc albummet. det er ikke bare "bråkete" som noen av de andre albummene deres kan være.

Ok, får se om jeg får fart i sakene snart da (ikke fordi det er mindre båkete, men at det ser ut til at mange anbefaler det):cool:

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
(ikke fordi det er mindre båkete, men at det ser ut til at mange anbefaler det):cool:

:!:

men grunnen til at jeg liker det best er at de ikke bruker triggere på basstromma. altså det høres ikke fult så bråkete ut. er et sinnsykt br album!

Litt sen tilbakemelding kanskje, men skit...

Ja, er fullt mulig å lage god musikk uten at det nødvendigvis blir "bråk" av det så lenge det inneholder trommer, bass, vokal og gitar :cool:

Får finne noen mp3... ehh smakebiter av den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...