Zoney Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kjøpte mobilen min for en god del år siden, 3650 i spania, mens jeg bodde der, og blir bare mer og mer iritert over at jeg ikke har norsk T9 ordliste, er det en eller annen måte jeg kan forandre fra spansk til norsk? Broren min har 3650 også, er det noen filer jeg kan kopiere fra han for å få norsk ordliste? Hvis noen har noen tips å komme med, vennligst si ifra Tar så tid å skrive inn alle ordene Eller kanskje jeg kan laste ned et eller annet sms program (for symbian series60) som fikser dette enkelt ved å laste ned en språkfil? Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Lurer på litt det samme...kjøpte meg en 7610 i England i sommer ,men det følgte ikke med norsk ordbok eller norsk menysystem! hadde vert greit om det gjekk ann å laste ned et språk eller menysystem - program Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Har lest litt mer om dette, men ser ut som eneste måten å få norsk meny, og da også norsk t9 ordliste er å flashe telefonen. Dette er fordi ordlistefilen ligger på Z:, som er Read only Dette kunne enklest gjøres hos nærmeste nokia forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå