treyh Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Lurer på om det er mulig å sette passord på pendrive, eventuelt bare filer som ligger på pendriven. Eller må man kjøpe en pendrive som har passord opprinnelig fra produsenten? Endret 9. januar 2005 av treyh Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg vet ikke om det er mulig. Send mail til de og spør Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Netshop.no selger pendrive med passord-funksjon. Og hos dmc.no står det at: Ved å benytte medfølgende sikkerhets- og partisjoneringsprogramvare kan disken partisjoneres og tilgang til den sikres med passord Slik sikkerhets- og partisjoneringsprogramvare kan man kanskje få kjøpt evt finne på nettet, f.eks demo / shareware versjoner... Lenke til kommentar
Baldrick Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har en USB pendrive fra Kingston som har et lite program som følger med. Det kan lastes ned fra denne siden her: http://www.kingston.com/support/downloads/...rav/default.asp Men om det funker på andre pendrives enn Kingston sine aner jeg ikke. Lykke til ! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvis du formaterer minnepinnen til NTFS formatet så kan du kryptere og passordbeskytte filer og/eller mapper. Bare gå inn på hver enkelt mappe og velg egenskaper -> avansert (etter husken) og huk av for kryptering og passordbeskyttelse. Lenke til kommentar
treyh Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hvis du formaterer minnepinnen til NTFS formatet så kan du kryptere og passordbeskytte filer og/eller mapper. Bare gå inn på hver enkelt mappe og velg egenskaper -> avansert (etter husken) og huk av for kryptering og passordbeskyttelse. Funger det kun på NTFS? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ja, Fat har ikke støtte for "avanserte" funksjoner, slik som passord.. Lenke til kommentar
treyh Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Får ikke til å sette spesifisert passord på filene/mappen. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) hm.. eg har en Imation pendrive.... der fekk eg med et fint lite program som eg kan kryptere heile eller bare deler av den... ganske kjekt å ha viss den skulle dette i galne hender! er ikkje sikker om programvaren funker på andre pendrives men det er no bare å teste.... link: Imation Disk Manager II - supports Windows XP SP2 OS: Win Endret 10. januar 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå