Bach Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 -Fast jobb og sikker inntekt -Kjærlighet -Lære mer, lese mer, oppleve mer, reise mer. -Fortsette som "superonkel" Har akkurat blitt spurt om å være fadder. Har en anelse om at onkelungene er det nærmeste jeg kommer egne barn. Men det er egentlig ikke så ille når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Nyte de siste månedene som er igjen av friåret mitt Høyere utdanning, enten i Norge eller utlandet Jobb og solid økonomi Kone og barn Barnebarn Pensjonere meg og flytte til sør-frankrike Fullføre min hemmelige "må gjøre før jeg dør"-liste Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg ønsker å bidra med noe fornuftig på et eller annet vis, og forhåpentligvis ikke bli husket som en latsabb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 I kronologisk rekkefølge: Stå i matte Utvikle meg innen film Bli stor og sterk Flytte til Bergen for å studere, få barn og gifte meg Flytte til utlandet for å studere film Bli oppdaget Starte eget filmblad, butikk og nettsted Slutte å frykte døden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå