Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hey ho! Er dere flere her som lurer på hva de skal med livet, kanskje har planer? Jeg har selv mine drømmer da: Fullføre VGS Starte Siv-øk studiet på NHH (hvis karakterene blir bra nok), eller BI i Oslo. Gifte seg med Anette Ta en 2års Mastergrad i økonomi, få MBA osv. Få et par søte små Dr.X'er og Dr.X'inner Leve livet fett med forhåpentligvis en god del penger Dø gammal og fornøyd Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 [*]Starte Siv-øk studiet på NHH (hvis karakterene blir bra nok), eller BI i Oslo. Jeg bor 4min fra NHH (gange) nå! Vurderer å starte der selv til høsten.. Går på BI nå da.. PS! Du som trener, så er det er treningsanlegg rett siden av NHH som ble laget for 2-3 år siden. Meget bra. Koster ca 600,- per semester dersom du er student! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 *vil dit* Hva studerer du? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) *vil dit* Hva studerer du? Jeg studerer markedsføring og ledelse.. Edit: http://sib.uib.no/sib/idrett.nsf/0/D4EBABB...75?opendocument Endret 9. januar 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 ikke vær så kortsvarte av dere Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Eg har mistet litt troen på livet... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Spille gitar i tidenes feteste band Ta en øl med Jimi Hendrix, Jimmy Page og Jesus Finne opp rusmiddel uten skadevirkninger Ha eget harem Skaffe egen stillehavsøy Bli man of the century i Time Dø lykkelig Håndhilse på julenissen Lære telepati Være i stand til å gjøre/spise hva faen jeg vil og fremdeles være i toppform Fly Puste under vann Endret 9. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg studerer markedsføring og ledelse.. Kuuuult, åssen er det? Er det vanskelig? Hvordan er BI? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg studerer markedsføring og ledelse.. Kuuuult, åssen er det? Er det vanskelig? Hvordan er BI? Jeg koser meg. Er ikke så vanskelig studie though.. Fra videregående er jeg vant med avansert matte og kjemi (3MX og 3KJ), markedsføring er ikke så hokus pokus, men man må være kreativ. kan aldri sette to streker under svaret liksom.. Vurderer å gå på NHH for å få en bachelor i både markedsføring og en bachelor i økonomi.. så skal jeg blir norges svar på Donald Trump.. (Dr.X : la deg til i msn'en som du har registrert på forumet..) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Bange franskvikaren foran hele klassen Se alt som er verdt å se Oppleve alt som er verdt å oppleve Sex Gjøre det ekstremt latterlig bra på SATs (her er det snakk om 1601) Finne opp noe praktisk som gjør meg rik Kjøpe øyen ved siden av Halvdan sin og ha et bedre harem Møte Jesus og gi ham en klem Møte Stalin og slå ham i trynet Lære å danse av Chris Walken Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Spille gitar i tidenes feteste band Ta en øl med Jimi Hendrix, Jimmy Page og Jesus Finne opp rusmiddel uten skadevirkninger Ha eget harem Skaffe egen stillehavsøy Bli man of the century i Time Dø lykkelig Håndhilse på julenissen Lære telepati Være i stand til å gjøre/spise hva faen jeg vil og fremdeles være i toppform Fly Puste under vann Egentlig veldig bra liste... Litt urealistisk though... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) (Dr.X : la deg til i msn'en som du har registrert på forumet..) Hm, har merkelig nok ikke fått noen invite Voilà. Endret 9. januar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 My List: Bli ferdig med utdanning Få meg jobb Starte eget firma/bedrift Legge gullegget Bli søkkrik, så jeg kan velge og vrake blandt de pene jentene i babethreaden. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Mine planer med livet er å nyte det lille livet jeg forhåpentligvis får og dø en tidlig død. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har et lite mål om å gjøre meg ferdig med Bachelorgrad i Mediemanagement (Grafisk Ingeniør), så får man se etterpå. «Uten mål i livet er det ikke mulig å bli skuffet» ^^ mitt motto. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 «Uten mål i livet er det ikke mulig å bli skuffet» Fra filmen "Dodgeball"? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 «Uten mål i livet er det ikke mulig å bli skuffet» Fra filmen "Dodgeball"? Meget mulig.. Det ringer faktisk en bjelle, og jeg så den igjen forleden dag, så ja, det er det nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå