Gå til innhold

nVidia 29.42 driverene er ute..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

29.42 er stort sett det samme som 29.40, bare at førstnevnte er testet og sertifisert av Microsoft (WHQL) samt kommer med flerspråklig side.

Har 29.60 kommet..? Interessant, skal teste den ut ASAP. Forventer at ytelsen med aniso-filtering blir forbedret...

Lenke til kommentar

Jeg har Gainward Geforce3 Ti/500 TV..

Har funnet ut at litt eldre drivere funker best hvis man er ute etter mest poeng i 3D Marks og flest fps i spill.. Bruker 27.20 driverne.. Prøvde 29.20 men da sank jeg med 1000 poeng i 3D Marks! Gikk da seff tilbake til de forrige driverne.

Lenke til kommentar

Etter nærmere undersøkelser hos bl.a Warp2Search og Guru3D, viser det seg at dette bare er snakk om modifiserte Dell-drivere. Disse gir i bare få tilfeller en økning i ytelse fra 29.40/42, hos de aller fleste vil disse gi en nedgang i ytelse.

Får heller vente på Detonator 5, som er under utvikling. Regner med at disse vil bli klare til jeg kommer hjem fra min 4-ukers ferie...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-11 20:59, Clintern skrev:

Jeg har Gainward Geforce3 Ti/500 TV..

Har funnet ut at litt eldre drivere funker best hvis man er ute etter mest poeng i 3D Marks og flest fps i spill.. Bruker 27.20 driverne.. Prøvde 29.20 men da sank jeg med 1000 poeng i 3D Marks! Gikk da seff tilbake til de forrige driverne.

Med mitt GF4Ti4600 gikk jeg opp ca 200 poeng fra 28.32 til 29.42 driverene..

Lenke til kommentar

Min pc bare krasjer når jeg tester med 3dmark 2002 SE med de ny nVidia 29.42 driverene.

Jeg bruker win xp, og har en GForce 3 ti500.

Tror jeg må tilbake til gamle drivere jeg også.

+ at jeg har bare 60hz på skjermen under spill og testen. Irriterende flimring oppstår.

Gi meg gjerne noen tips.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-11 22:14, Lenny skrev:

Min pc bare krasjer når jeg tester med 3dmark 2002 SE med de ny nVidia 29.42 driverene.

Jeg bruker win xp, og har en GForce 3 ti500.

Tror jeg må tilbake til gamle drivere jeg også.

+ at jeg har bare 60hz på skjermen under spill og testen. Irriterende flimring oppstår.

Gi meg gjerne noen tips.

Det var merkelig,hos meg ble maskinen fjellstabil med disse driverne.Har winXP og GForce3 TI200.Spiller en del Tactical Ops,og har tidligere fått en del bluescreens p.g.a driverne.Kult var det også at de er digitalt signerte,og derfor kanskje mere kompatible?.Vet ikke jeg,men du og du hvor bra de funker :smile:

Lenke til kommentar

Sorry det var nok en skrive leif fra min side ja. 3Dmarks 2001 Se ikke 2002, sorry.

Jeg tenkte på PCMark2002, som ikke er helt det samme.

Og nvidia refresh rate fix linken funket ikke. Det gikk ikke ann å laste ned filen. Skal røve å installere xp på nytt og bruke ren og nye drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...