Gå til innhold

navn på skateboard film?

Goodall

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på navnet til en skateboard film, den er en god del eldere enn Skate Or Die. Husker jeg så den når jeg gikk i 4. klasse i hvertfall og det er ca. 15 år siden.

Tror den het noe sånn som Trashing eller Trash It eller noe, dette er spillefilm, altså ikke noe sånn ren skateboard trikse film eller no.

Mener å huske at slutten av filmen så var det et slags race nedover en fjellvei tror jeg. Ellers handlet den vel om 2 gjenger som ikke likte hvernadre særlig :hmm:

Dette er bare min dårlige å svake hukommelse som snakker, men er det noen som minnes en slik film? Eller kan komme med noen tips om filmer eller noen hint?

Synes personlig dette var en MYE bedere film enn Skate or Die, men selv som liten hadde jeg ikke god hukommelse, og filmen bare forsvant ut av mitt hode sakte men sikkert :whistle:

Takker til alle som hjelper :yes:

OBS! Ser at filmen jeg trodde het Skate Or Die heter egentlig: Gleaming the Cube

Plot Summary: Brian's adopted brother is killed when he discovers that the shop he works in sends weapons to Vietnam instead of medications...

og den er fra 1989, men jeg tror den andre filmen er eldere, men ikke 100% sikker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

etter å lest dette må jeg innrømme at jeg fikk et anfall av nostalgi.. hvis man kan kalle det det?

Men uansett så måtte jeg se filmen, heldigvis så hadde jeg den på vhs!

Det var utrolig artig å se den igjen!

Men det som irriterer meg er når Corey og Crissy er ute på byen sammen... så er det sang som spilles "DON'T THINK TWICE" av France Joli og den ble jo selfølgelig aldri utgitt så da er den jo umulig å få tak i! Men jeg vil ha den så da lurer jeg på om det er noen som har noen tips eller hva som helst ! Har blitt hektet! :) Funker dårlig å spole frem og tilbake på videoen får å høre den lixom! ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...