Gå til innhold

Hvilken film med dårligs handling?!

siemensboy

Anbefalte innlegg

Det er flere her som har nevnt Vin Diesel.. når det gjelder pitch black-filmene så tror jeg du enten hater dem eller elsker dem. selv så jeg The Chronicles of Riddick her om dagen.. synes det var mye bra med den filmen (bra spesialeffekter, filmingen var bra, slossscenene var geniale ++) men er på mange måer enig i at handlingen ikke var helt topp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Love Camp 7.

Two WAC Lieutenants with photographic memories and big breasts, volunteer to infiltrate Love Camp 7, a POW camp where the women are forced into sex with German officers. Once inside, they hope to find a certain prisoner who holds information about a new jet engine, but instead just get paraded around naked and abused like everyone else.

:dribble:

Lenke til kommentar

Town & Country

Last Run (eller noe)

Sistnevnte var faktisk saa darlig at jeg switcha over til Town & Country 20 min ute i filmen, meeen, den var daarlig den ogsa..

National Security

Pearl Harbor

Hmm, alle Jerry Bruckheimer filmer, for aa si det slik.

Lenke til kommentar

Dracula 3000!

Handlingen: Vi går om bord på et romskip midt i verdensrommet for å finne ut at ingen ringere enn selveste Dracula er der. Våre fortapte venner prøver å finne en måte å rømme på, men det går ikke for Dracula har ødelagt skipet de kom i.

*SPOILER*

Slutten er i en klasse for seg selv. Her finner den store barske (dumme) negeren ut at jenta han har hittil overlevd med er en cyborg, og siden de skal kræsje inn i nærmeste stjerne uansett (dette for å drepe Dracula med stil) kan de like gjerne ta nytte av at hennes tidligere yrke var å være "pleasure bot".

Jeg lo av filmen, men gråt inni meg.

Lenke til kommentar
LotR: Eneste lang Rhapsody-video!

Manos: The Hands of Fate: Hele filmen er like kjedelig og generelt skamteit som dette klippet her:

(Oversatt): Hands: The Hands of Fate

Skamteit? JA!!! GJETT OM.

Men kjedelig? Er du steine hakke GAL MANN.

Vi snakker tross alt om Manos, the god of primal darkness.

Dette er filmen over og under alle filmer.

Hvis ikke man begynner å snakke om Rape Of The Vampire da. :ohmy:

S,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...