ilpostino Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er flere her som har nevnt Vin Diesel.. når det gjelder pitch black-filmene så tror jeg du enten hater dem eller elsker dem. selv så jeg The Chronicles of Riddick her om dagen.. synes det var mye bra med den filmen (bra spesialeffekter, filmingen var bra, slossscenene var geniale ++) men er på mange måer enig i at handlingen ikke var helt topp... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Selve Pitch black syns jeg var knakende bra. Iallefall første halvdelen, meget pene landskaper og generelt god filming. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 For ikke snakke om 2Fast and 2furious... 1'eren hadde i alle fall Vin Diesel. :!: Som om det er noe som er positivt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg synes Bubba Ho-Tep hadde rimelig dårlig handling. "The king of rock versus The King of the dead." Bubba Ho-Tep Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Torque, The fast and the Furious, 2 Fast 2 Furious Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Torque Tror jeg vet hva de tenkte da de valgte navnet: Kom igjen alle sammen la oss finne på et genialt navn på en elendig film! Hva med dreiemoment? Det høres genialt ut, vi tar det! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Love Camp 7. Two WAC Lieutenants with photographic memories and big breasts, volunteer to infiltrate Love Camp 7, a POW camp where the women are forced into sex with German officers. Once inside, they hope to find a certain prisoner who holds information about a new jet engine, but instead just get paraded around naked and abused like everyone else. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Love Camp 7. (...) Haha! -- Tears of the sun. Den var så dårlig at jeg ble sint av å se på. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Town & Country Last Run (eller noe) Sistnevnte var faktisk saa darlig at jeg switcha over til Town & Country 20 min ute i filmen, meeen, den var daarlig den ogsa.. National Security Pearl Harbor Hmm, alle Jerry Bruckheimer filmer, for aa si det slik. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Alien vs. Predator Det eneste den handler om er å få de to i et rom sammen så de kan slåss Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Alien Vs Predator ja... og King Arthur! For en drittfilm Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Er det ingen som vil forklare hvorfor de mener at filmene har dårlige handlinger, da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Plan 9 from Outer Space Helt tilfeldige ting skjer, plottet henger ikke sammen, vi får aldri vite hva plan 1-8 er, osv osv osv... Lenke til kommentar
simes Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Dracula 3000! Handlingen: Vi går om bord på et romskip midt i verdensrommet for å finne ut at ingen ringere enn selveste Dracula er der. Våre fortapte venner prøver å finne en måte å rømme på, men det går ikke for Dracula har ødelagt skipet de kom i. *SPOILER* Slutten er i en klasse for seg selv. Her finner den store barske (dumme) negeren ut at jenta han har hittil overlevd med er en cyborg, og siden de skal kræsje inn i nærmeste stjerne uansett (dette for å drepe Dracula med stil) kan de like gjerne ta nytte av at hennes tidligere yrke var å være "pleasure bot". Jeg lo av filmen, men gråt inni meg. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 LotR: Eneste lang Rhapsody-video!Manos: The Hands of Fate: Hele filmen er like kjedelig og generelt skamteit som dette klippet her: (Oversatt): Hands: The Hands of Fate Skamteit? JA!!! GJETT OM. Men kjedelig? Er du steine hakke GAL MANN. Vi snakker tross alt om Manos, the god of primal darkness. Dette er filmen over og under alle filmer. Hvis ikke man begynner å snakke om Rape Of The Vampire da. S, Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Handling er oppskrytt! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Matrix?? Slutt å kødd da. Svidd neger har ikke så mye handling. Heller ikke Ken Park. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå