siemensboy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hei.. Jeg må "klage litt på at noen filmer har så dårlig handlig at jeg nesten blir sur!! Disse synes jeg har en utrolig dårlig handling: Ridicks og King arthur Noen som vet om noen andre filmer ? Endret 9. januar 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jepp!! Fast and the furious Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Plan 9 from Outer Space Space Mutiny (hvor lurt er det egentlig å sprenge kjelleren i et romskip?) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Gay Niggaz from Outa Space Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Open Water Mest bortkastede 79min jeg har brukt på en lørdag på mange år.... urg. Jepp!! Fast and the furious For ikke snakke om 2Fast and 2furious... 1'eren hadde i alle fall Vin Diesel. Endret 10. januar 2005 av FooKer Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Torque en film helt uten noe handling ! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 LotR: Eneste lang Rhapsody-video! Manos: The Hands of Fate: Hele filmen er like kjedelig og generelt skamteit som dette klippet her: (Oversatt): Hands: The Hands of Fate Jason X: Fint med Jason ute i verdensrommet. På slutten av filmen får vi se Jason v. 2.0b og! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Manos? Jeg prøver fremdeles å fortrenge det makkverket Lenke til kommentar
UAM Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Mesteparten av det gamla Schwarzenegger har gitt sitt bidrag til! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Friday. Manos: The Hands of Fate Oh, han har så hipp kåpe! Endret 10. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har ikke sett den helt ennå, men jeg har store forhåpninger for Zombie vs. Ninja. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har ikke sett den helt ennå, men jeg har store forhåpninger for Zombie vs. Ninja. "Ethan, a young man, is beaten while his father is killed by a group of thieves. With the help of an undertaker, Ethan trains in kung fu by fighting the dead. Meanwhile, an American Ninja, Dragon, must fend off against the thieves and their ninja henchmen. It is soon that Dragon and Ethan team up to defeat the thieves and the ninjas." Oh, dette virker jo spennende Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg tror jeg dævver. Lenke til kommentar
smurf69 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hva med Kill Bil? Eller The Laydkiller med Tom Hanks? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Skal du lete etter rompefilmer kan du bare søke på enkelte skuespillere. Noen av disse har en unik evne til å få tildelt roller i svært dårlige filmer. The Rock og Vin Diesel er to som har en fantstisk nese for dritt. Trodde ikke det var mulig å lage så dårlige filmer som rumble in the jungle med the rock. Ser jeg en film som bruker en av disse to skuespillerne som trekkplaster for filmen vet jeg at det bare er å styre unna. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) The Mummy var jo strålende. Endret 10. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg tror jeg dævver. Du la merke til "Ethan trains in kung fu by fighting the dead."-biten ja? :!: Det er dette som redder filmen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg la strengt tatt merke til hele teksten. Tror jeg skal begynne å samle på dårlige filmer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 "The funniest thing about the ninja characters is that they wear headbands that say "ninja" or "nin ja" OMFG jeg må skaffe meg denne filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå