Seppe . Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 men det var et godt tilbud da........ Lenke til kommentar
slettern Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 uansett så suger elkjøp noe til de grader! splinter cell pt. er et middelmådig spill spør du meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 uansett så suger elkjøp noe til de grader! splinter cell pt. er et middelmådig spill spør du meg. Tja, da velger jeg å ikke spørre deg... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 jeg prøvde demoen og digger det hardt husker splinter cell 1 rokka . var på et lan på skolen min når det nettopp hadde kommet ut og halvparten spilte det samtidig.. seff den lovlige versjonen. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Wow, det var billig! Får se om jeg kjøper det imorgen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Rått spill! Det skal absolutt kjøpes. Det er ikke bare på nettet man kan kjøpe det til den prisen? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Najs Prajs () da! Tror kanskje jeg kjøper det neste måned, da har jeg penger. De 500 neste kronene jeg tjener skal gå til XboX Modchip Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er ikke bare på nettet man kan kjøpe det til den prisen? det er same prisen i butikken (vist dei har spelet inne da) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 jey, kjøpte det idag, faen for et fett spill har alltid digga SC lurer på om mp er kult og jeg...testa bare sp nå, Wow! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå