Gå til innhold

Verdt å vente på 64bit

maxtro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke ha amd bare så det er sagt.

Kan jeg få spørre hvorfor? AMD blir bare bedre og bedre og haler innpå Intel på markedet.

Du kan faktisk det :) Satt faktisk og tenkte på det nå. Magefølelsen min sier intel (ikke spør meg hvorfor), mens hjernen sier amd :hrm: Så jeg ble ikke sikker nå.

Jeg vet at amd er bedre i spill, men når det kommer til andre ting da? Er det sånn at intel er mye bedre eller har amd tettet den luken nå?

Og ikke start noen amd vs intel greie er dere snill ;)

Lenke til kommentar

SKal ikke starte AMD vs Intel nei. Men AMD har blitt myyye bedre på multitasking i det siste men Intel er nok fortsatt best. Jeg har en A64 3000+ og jeg har ingen problemer med mitt behov for multitasking. Men nå er ikke jeg filmredigerer. Da ville jeg anbefalt Intel. Men til vanlig bruk (vil si, gaming og litt multitasking) ville jeg helt klart gått for AMD.

Lenke til kommentar
Jeg har p4 prosessor og angrer på at jeg ikke kjøpte amd...det er bare å se på listetoppen i 3dmark hvor mye bedre amd er til gaming..bare amd prosessorer på de beste plasseringene. Kanskje du vil kjøpe min 3ghz northwood?

En northwood? Å nei å nei:) Blir vel amd på meg ja :thumbup:

Endret av Xardax
Lenke til kommentar
Jeg har p4 prosessor og angrer på at jeg ikke kjøpte amd...det er bare å se på listetoppen i 3dmark hvor mye bedre amd er til gaming..bare amd prosessorer på de beste plasseringene. Kanskje du vil kjøpe min 3ghz northwood?

En northwood? Å nei å nei:) Blir vell amd på meg ja :thumbup:

Ohhh, du må ikke rakke ned på Northwood, det er som å banne i kirka her på forumet :D Det er jo den beste P4 kjernen Intel har kommet med

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...