maxtro Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kommer til å oppgradere maskinen min snart, og skal da kjøpe me ny cpu. Er det da vits i å vente på Intel sine prosessorer med 64bit? Kommer de til å være mye dyrere en Intel sine prosessorer som finnes på markedet nå? Har sett at det ikke er så mye ytelses øknig på de, Intel Pentuim 4 660 testet. Skal ikke ha amd bare så det er sagt. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Skal ikke ha amd bare så det er sagt. Kan jeg få spørre hvorfor? AMD blir bare bedre og bedre og haler innpå Intel på markedet. Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Skal ikke ha amd bare så det er sagt. Kan jeg få spørre hvorfor? AMD blir bare bedre og bedre og haler innpå Intel på markedet. Du kan faktisk det Satt faktisk og tenkte på det nå. Magefølelsen min sier intel (ikke spør meg hvorfor), mens hjernen sier amd Så jeg ble ikke sikker nå. Jeg vet at amd er bedre i spill, men når det kommer til andre ting da? Er det sånn at intel er mye bedre eller har amd tettet den luken nå? Og ikke start noen amd vs intel greie er dere snill Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 SKal ikke starte AMD vs Intel nei. Men AMD har blitt myyye bedre på multitasking i det siste men Intel er nok fortsatt best. Jeg har en A64 3000+ og jeg har ingen problemer med mitt behov for multitasking. Men nå er ikke jeg filmredigerer. Da ville jeg anbefalt Intel. Men til vanlig bruk (vil si, gaming og litt multitasking) ville jeg helt klart gått for AMD. Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Er ikke filmredigerer jeg heller Spiller for det meste ja, så jeg må nok forandre magefølelsen min (kanskje spise noen lapper med amd skrevet på ) Takker for svarene Endret 9. januar 2005 av Xardax Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 32bit eller 64bit er nok knekkende likegyldig. Jeg tror jeg heller venter på multicore Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er ikke filmredigerer jeg heller Spiller for det meste ja, så jeg må nok forandre magefølelsen min (kanskje spise noen lapper med amd skrevet på )Takker for svarene Tenk litt mer og se om magefølelsen forandrer seg. AMD har de beste spill prosessorene. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har p4 prosessor og angrer på at jeg ikke kjøpte amd...det er bare å se på listetoppen i 3dmark hvor mye bedre amd er til gaming..bare amd prosessorer på de beste plasseringene. Kanskje du vil kjøpe min 3ghz northwood? Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Jeg har p4 prosessor og angrer på at jeg ikke kjøpte amd...det er bare å se på listetoppen i 3dmark hvor mye bedre amd er til gaming..bare amd prosessorer på de beste plasseringene. Kanskje du vil kjøpe min 3ghz northwood? En northwood? Å nei å nei:) Blir vel amd på meg ja Endret 10. januar 2005 av Xardax Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Jeg har p4 prosessor og angrer på at jeg ikke kjøpte amd...det er bare å se på listetoppen i 3dmark hvor mye bedre amd er til gaming..bare amd prosessorer på de beste plasseringene. Kanskje du vil kjøpe min 3ghz northwood? En northwood? Å nei å nei:) Blir vell amd på meg ja Ohhh, du må ikke rakke ned på Northwood, det er som å banne i kirka her på forumet Det er jo den beste P4 kjernen Intel har kommet med Endret 10. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Hehe....northwood er bra, mente ikke å rakke ned på den:) Har det selv, klokker bra og god og kald:) Endret 11. januar 2005 av Xardax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå