Breivik. Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei. Gjorde nettopp en kjempetabbe, jeg satte inne harddisken min "opp-ned" i laptopen min. Noen få sekunder etter at jeg slo på pc'en, så jeg at jeg hadde sett den inn feil. Slo den av, og startet igjen med harddisken rett vei. dessverre finner ikke pc'en harddisken lenger Er det noen så helst mulighet å ordne den? Trenger desperat hjelp, da det ikke var min harddisk. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Alle harddisker tåler å bli satt hvilken som helst vei! Endret 9. januar 2005 av ThomasWH Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Takk for svar, men er du sikker på det? 2,5 ide har ikke ekstern strømkabel, men får strømmen gjennom pinnene. Og når jeg satte den "opp-ned" kom det inn 4 pinner som egentlig ikke hører hjemme der, så kan det hende at den kanskje har kortsluttet? Setter stor pris på flere svar. Mvh Jan Erik Endret 9. januar 2005 av je_breivik87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå