Jon A. Feet Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg lurte bare på om noen hadde erfaringer med å oppgradere fra en helt vanlig Win XP Pro OEM CD. Går dette an??? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Jon A. Feet skrev (2002-06-11 19:43):Jeg lurte bare på om noen hadde erfaringer med å oppgradere fra en helt vanlig Win XP Pro OEM CD.Går dette an??? Joda, går sikkert fint det. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 OEM versjonen er ikke forskjellig fra en retail versjon, samme programmet...eneste forskjell er lisensbetingelsene etc. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Takk for svar. :smile: Jeg regna jo egentlig med at det gikk men ville bare bli helt sikker. Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hvordan får man kjøpt OEM-utgave av XP? Er det billigere? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 oem er det som følger med når du kjøper en komplett pc og operativsystemet som følger med er oem, tror ikke du får kjøpe bare oem os Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 11:49, sub1343 skrev:oem er det som følger med når du kjøper en komplett pc og operativsystemet som følger med er oem, tror ikke du får kjøpe bare oem os Joda, du får kjøpt OEM hvis du kjøper noe annet som skal brukes sammen med softwaren. Dvs. du kan kjøpe f.eks. en diskett, en kabel eller en harddisk og samtidig få OEM. Legg merke til at OEM har en del strengere og merkelige regler enn fullpris-software, hvis dere skal være lovlydige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå