Gå til innhold

Ny gaming PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dog, for alle de tre, vit at i nærheten av 5000 er en drøy overpris.:( Ingen av de som engang er i nærheten av å ha en slik verdi i virkeligheten. Hvor er det du leter etter maskinene?

Enig, mye skremmende overprising på gang her. Til sammenligning solgte jeg min XP2700+ med 512mb pc2700ram og C3D 9800 PRO for 2500 kr i -september-. Dette var et kamerat-salg og selvfølgelig billigere enn det jeg kunne fått om jeg solgte til andre, men uansett.

Lenke til kommentar

Er denne bedre en Data nr. 1 på forrige side?

Ønsker svar snarest!

PS:Tenker sånn som den er nå! Uten oppgraderinger!

Skal brukes som spille PC!

Ferdigbygget PC

2 USB 2.0 i front og 4 bak

128 MB Raedon 9550 Skjermkort, TV out, VGA og DVI

Surround 5.1 Lydkort (Integrert)

AMD Sempron 2600+ CPU

1024 MB PC3200 RAM– Nettkort for Bredbånd

DVD Brenner +/- (Dual Layer)

Sort eller Hvitt kabinett (valgfritt)

200 GB 8MB Cache 7200 RPM Harddisk

Lyd tilkoblinger i front

Trådløs Tastatur og Mus

Sorry for en sånn mongo post der det står G! Moderator skal slette den!

Endret av Pålarn
Lenke til kommentar

Har ett forslag til deg. 5000 er lite for en spille pc, men det er det du har å bruke så ok. Har du ADSL? hvis ikke så kan det være lurt å oppsøke Elkjøp og lignende, de pleier å ha tilbud der man ofte får opptil 2000,- minus på PCene hvis man bestiller med ADSL. Så du kan for få en pc til 7000,- til det du har råd til.

Men samme hvem PC du kjøper, spar til nytt skjermkort. 1700,- og du får tak i ett 9800 pro kort som kostet 4000,- for 1.5 år siden, fortsatt megetbra på spill, og jeg spiller glatt Doom 3 med alt på high i 1024x768

Lenke til kommentar

Jeg ville ha valgt den over. Hvis jeg ikke husker feil så er Sampron prosessoren socket 754, og da kan du oppgraddere til noe bedre. Socket A er på vei ut, tror det ikke lages noe for den lenger, og det blir vel snart vanskelig å få tak i.

Som sakt, start å spar til nytt skjermkort med en gang, det vil gjøre mest utslag for ytelsen.

Lenke til kommentar
På Pc`en er det også en CPU temratur måler, som holder seg mellom 25-43 grader. I kabinettet er det to grønne neon-lys, som lyser opp i kabinettet, som er kjekt hvis man skal jobbe i det.

Jobbe i kabinettet? Altsaa.... for det foerste er nok ikke kabinetet stort nok til noen kontorstol eller annet essensielle ting for et kontor. Hvis du mener jobbe som i skru eller skifte kompnenter skulle jeg gjerne se deg naar du skrur opp kabinnettet for aa skifte CPU med PC'en paa for aa jobbe i lyset fra neonlysene.... Da blir det nok lyst tenker jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...