Supernaut_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Black edit : unødvendig bump >_< Endret 4. april 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Trash Metal: The protagonist arrives, fight the dragon, saves the princess and fuck her......easy om jeg ikke tar helt feil her nå, så heter det vel thrash metal - ikke trash Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 unødvendig bump >_< neeeida, bare 3 mnd Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg liker best Trash-metall og Power-metall. Blind Guardian og Hammerfall er store favoritter. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hmm... Hva annet enn TRASH METALL?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Blanding av Black/Death og Progressiv... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 The beatnick, stone as a brick, not realising he just entered the wrong genre: Ignores the princes, fucks the dragon and writes a poem about it. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Min musikksmak: Death/Thrash. Når det gjelder stereotypene det her er snakk om, så liker jeg egentlig Power Metal best. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Power Metal: The protagonist arrives riding a white unicorn, escapes from the dragon, saves the princess and make love with her in an enchanted forest Heavy Metal: The protagonist arrives on a Harley Davidson, kills the dragon, drinks some beers and fucks the princess Viking Metal: The protagonist arrives in a ship, kills the dragon with his migthy axe, cook and eat it, rape the princess to death, robs the castle and burn the entire place before leaving.. er en blanding av de jeg tru jeg....historien blir vell slik hehe..... The protagonist arrives on a Harley Davidson,kills the dragon with his migthy axe, cook and eat it, while drinking some beers,saves the princess, robs the castle and burn the entire place before leaving. then make love with the prinsess in a enchanted forest hehe :p Endret 6. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå