Feh Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er vel Trash/NU jeg da... men så hører jeg veldig veldig lite på metal... To band kanskje (dunno kategori på dem da) og det er Linkin Park og System of A Down... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er vel Trash/NU jeg da... men så hører jeg veldig veldig lite på metal... To band kanskje (dunno kategori på dem da) og det er Linkin Park og System of A Down... NU-metal! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Thrash Metal:The protagonist arrives, fight the dragon, saves the princess and fuck her......easy Je! Lenke til kommentar
Francis Castiglione Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Må vel bli: Trash Metal: The protagonist arrives, fight the dragon, saves the princess and fuck her......easy Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Viking Metal: The protagonist arrives in a ship, kills the dragon with his migthy axe, cook and eat it, rape the princess to death, robs the castle and burn the entire place before leaving.. = MEG Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Death Metal: The protagonist arrives, kills the dragon, fucks the princess and kills her, then leaves... Black Metal: The protagonist arrives at midnight, kills the dragon and impales it in the front of the castle, then sodomize the princess, drinks her blood in a ritual before killing her.. Then he impales the unvirgen princess.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er vel Trash/NU jeg da... men så hører jeg veldig veldig lite på metal... To band kanskje (dunno kategori på dem da) og det er Linkin Park og System of A Down... NU-metal! Rettelse: BoybandNU-metal og kvalitetsNU-metal. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 nesten alle disse! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er vel Trash/NU jeg da... men så hører jeg veldig veldig lite på metal... To band kanskje (dunno kategori på dem da) og det er Linkin Park og System of A Down... NU-metal! Rettelse: BoybandNU-metal og kvalitetsNU-metal. Jeg mener at alt NU-metal er drit jeg da... Kan ikke blande kvalitetsmusikk med crap!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Rettelse: BoybandNU-metal og kvalitetsNU-metal. Jeg mener at alt NU-metal er drit jeg da... Kan ikke blande kvalitetsmusikk med crap!! Jaja, I så fall så kan du fortelle meg AKKURAT hva i SOAD som er "nu". Folke/Jazz/Thrash/Melodic/Massetøft-metal er sjangeren til SOAD Endret 13. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Er vel Trash/NU jeg da... men så hører jeg veldig veldig lite på metal... To band kanskje (dunno kategori på dem da) og det er Linkin Park og System of A Down... NU-metal! Rettelse: BoybandNU-metal og kvalitetsNU-metal. Jeg mener at alt NU-metal er drit jeg da... Kan ikke blande kvalitetsmusikk med crap!! Jaja, I så fall så kan du fortelle meg AKKURAT hva i SOAD som er "nu". Folke/Jazz/Thrash/Melodic/Massetøft-metal er sjangeren til SOAD Sorry!! SOAD er da konge!! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ehmm.. hadde vel falt under Thrash og Heavy Metal-greiene, ville jeg tro. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Heavy og viking, definitivt.. Kanskje noe black også.. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 har nok en viking her gitt ... + litt heavy da LOL Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Heavy, Death, og black Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Death Metal: The protagonist arrives, kills the dragon, fucks the princess and kills her, then leaves... Story of my life Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 13) EPIC SYMPHONIC HOLLYWOOD METAL: The protagonist arrives from the enchanted lands in a rain of a thousand flames. Like a holy thunderforce he attaks the dragon, who puts up an epic fight. But even the power of the dragonflame cannot harm the hero, and in the end he guts the beast with his emerald sword. He brings the princess home to tell the legendary tale of his victory forever, before leaving to **** his male comrades back home in the enchanted lands... Bare jeg er ikke homo så jeg hadde tatt henne med hjem, pult henne og skrytt til mine venner(som ofc heller ikke er gay)om både det som skjedde og prinsessa. Hvis ikke dere godtar det så er det den under. Power Metal: The protagonist arrives riding a white unicorn, escapes from the dragon, saves the princess and make love with her in an enchanted forest NB: Dette har ingenting med hva slags musikk jeg liker, har ikke hørt om de to sjangerne før engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå