simalarion Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Med de to nye driverne får jeg ikke lenger kontakt med tven, noen andre med samme problem? 67.03 beta og 66.93 driverne jeg har 6800gt 2400 gs Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Noen som ikke har fått problemer da Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan du ikke bare gå tilbake til de gamle driverne da? De funker vel helt fint de gamle, gjør de ikke? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Jepps men spillene funker forbaska mye bedre nå, det er et paradoks Lenke til kommentar
snole Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kjører 66.93 selv. Og det var litt vrient å få det til. Måtte velge clone og en del andre innstillinger. Men det er mulig. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Husker du hvor du fant dem? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ok, det var det jeg tenkte, noe har gått til h...... får ikke opp valget lenger, takk for hjelpen!!. Lenke til kommentar
snole Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 En eller annen plass inni der var det en sånn "My TV is not detected blabla..." Trykket på den og måtte restarte. Etter det fikk jeg det valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå