The Avatar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kom over nokre bilder av ein påkjørt hjort her nettopp, har aldrig sett maken til griseri. ADVARSEL: Linken inneheld bilder av påkjørt hjort, kan virke støtande på enkelte. http://www.pbnation.com/ Spørsmålet er då: ekte? Fysisk sett sikkert mulig, men det er ein del detaljer som ser litt merkelige ut. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Steike Endret 9. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Servelat! Endret 9. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 fy f*** så klikk mye blod! den bilen må ha kjørt kjapt!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hmm, en ting jeg ikke helt forstod, hvorfor er førersetet fullt av blod der det egentlig skulle ha vært en person? Greit at sjåføren fint kan hoppe unna men jøsses da. Virker bra fake. Endret 9. januar 2005 av Ueland Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 old Ikke hat meg fordi jeg er en b0g. =ppPPpppPpPP Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Hmm, en tin jeg ikke helt forstod, hvorfor er førersetet fullt av blod der det egentlig skulle ha vært en person? Greit at sjåføren fint kan hoppe unna men jøsses da. Virker bra fake. Var eigentleg det eg kom til også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Fake eller ikke, det var ikke noe pent syn. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hvorfor må jeg se på bilder når noen sier at de kan være ekle.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tja, hadde jeg kjørt mot en hjort i en fillion kilometer i timen, hadde jeg nok kastet meg ned mot passasjer-setet. Noe som kan forklare hvorfor toppen av førersetet er dekket av blod. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Tja, hadde jeg kjørt mot en hjort i en fillion kilometer i timen, hadde jeg nok kastet meg ned mot passasjer-setet. Noe som kan forklare hvorfor toppen av førersetet er dekket av blod. Problemet er vell gravitasjonskreftene som motstrider denne teorien litt. Hadde eg kjørt på ein hjort så blod og gørr spruta hadde eg trykkt så hard på bremsa som eg berre kunne for å stoppe bilen og komme seg ut. Er vanskelig å kaste seg ned mens bilen bråbremser (Visst ikkje vedkommande berre kasta seg ned og lot bilen segle sin eigen sjø då). Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ser ut som ett bilde tatt rett ut i fra den gamle spillet "Natural fawn killers" http://www.pcgameworld.com/details.php/id/1513/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg er skuffet over dere modertorer! Den har jo vært oppe 3 ganger før.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg lurer nå mer på hvordan det gikk med førern. Ser jo ut som dyret fløy rett inn frontruta på førersida. Magen ligger jo igjen på rattet..med den ekstreme mengden blod holdt han neppe fartsgrensa. Endret 9. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Litt fysikk til dere som lurer. Legg en stein på ca ett kilo i bagasjerommet på en bil, dra bilen opp i 100 km/t inn i en murvegg. Hva blir vekta på den steinen når den kommer gjennom pasasjersetet bak?? (regn ut) Denne bilen vil jeg anslå har hatt en veldig høy hastighet, la oss si 150 km/t. Ta et rådyr, stillestående (siden det sikkert passerer veien på tvers), på ca 50-60 kilo og regn ut hvor mange tonn dette må virke inn på bilen i den hastigheten for ikke å glemme føreren. Fysiske lover sier jo seg selv at hvis du treffer noe med en bil i en gitt hastighet, så vil jo selvfølgelig bilen miste hastigheten meget mye på under ett sekund, men det som er inni (feks. føreren i dette tilfellet) vil jo fortsette å bevege seg fremover. Konklusjon: Grunnen til at øvre del av førersetet og nakkestøtten er tilgriset vil jeg gjette meg fram til er pga. at føreren mest sansynlig har begravd trynet sitt i enten en kollisjonspute/dashbord eller ratt (hvis kollisjonspute manglet). Derav det tilgrisete setet. Dette er bare min konklusjon, hvis noen andre har noen bedre så vil jeg gjerne høre. Mvh. Fysikeren Rattata[no] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå