Gå til innhold

Intel SpeedStep problemer

Lanes

Anbefalte innlegg

Har et veldig irriterende problem her! Vet jeg deler det med mange andre, men jeg har ikke klart å finne noen løsning på det enda...

"Microsoft issue (Q330512): The Processor Performance State Is Not Restored to the Maximum State If the CPU Runs at 100 Percent."

Dette problemet skal være løst i SP2, men jeg er ganske sikker på jeg fikk det først etter å ha installert XP2... Har oppdatert alle drivere, men problemet er der fremdeles.

Er det noen som har klart å finne ut av dette? Noen tips? Maskinen duger ikke til annet en internett og word nå... nytter virkelig ikke å kjøre noen spill da hastigheten dropper fra 1.6 til 0,6...

Har ikke prøvd å reinstallere XP, men jeg skulle helst ha sluppet å gjøre det pga. mange filer jeg helst skulle tatt vare på. Litt for mye å få over på CDr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm... har lett litt rundt på nettet nå... virker som det er mange faktorer som kan skape dette problemet... lurer på hvilken jeg har;)

En som var ganske interressant var denne;

Q811493 (en oppdatering fra MS) skaper visst problemet... latterlig av MS!! link Men jeg fant ikke denne oppdateringen i listen over installerte programmer på min maskin... Får lete videre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...