loggon Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 For førstegang har Jeg opplevd at email knt. er slettet etter oppsigelse av abonoment hos levrandør, Jeg kan fremdeles motta email fra mine mange år gammle knt. (email adr)hos tele2/cello/telenor men da Jeg sa opp mitt kundeforhold hos (NGT (NextGentel) slettet de totalt mulighet for korspodanse på tidligere [email protected]. Jeg spør ? er det for å lage mest mulig KØDD hvis våger å si opp ?. Første tanken som slo meg er dette lovlig ?. Er dette ny policy hos nett levrandører ?. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sa.. du er villig til aa gi opp den beste leverandoren fordi.. du ikke faar lese eposten din? Derfor jeg har 3-4 forskjellige eposter. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det står på NGT's hjemmesider at med i tjenesten er en eller flere emailadresser, når du da sier opp tjenesten, faller jo disse logisk nok ut. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Samme skjedde hos meg da jeg gikk fra STJELENORD til Nextgentel, men jeg visste jo at det kom til å skje. Hatt NGT i over to år og aldri vært så fornøyd som nå. Rett og slett bare du som graver din egen grav. Du visste selv at du skulle si opp abonnementet og da er det DIN oppgave og slenge mail du vil ha over til en annen konto. ... at folk kan bli så naive Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Denne tråden blir egentlig litt tåpelig. Hvorfor skal en nettleverandør la deg bruke deres mailserver når du har sagt opp abonnementet? Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg