king_pedersen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei... Tenker på å kjøpe meg nytt tastatur, spiller BF1942 mye, og må derfor ha et tastatur, som ikke klikker hvis man trykker inn flere enn 3 knapper! er det noen slike å oppdrive i dag? isåfall burden noen av produsentene ta initiativ! Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21069 har dette tastaturet(er ikke trådløst) og er kjempefornøyd. Har heller ikke det nevnte problemet, dvs ikke når jeg spiller NFSU2 hvertfall Eneste ulempen var at jeg hadde litt problemer med knappene i begynnelsen, gikk fra ett Logitech tastatur med ekstremt "lette" knapper. Dvs knappene føltes litt tunge i begynnelsen, men nå synes jeg faktisk dette er noe av det som gjør tastaturet veldig bra(kvalitetsfølelse). Ikke knapper som klaprer(plast mot plast) når man trykker. Det er heller ikke spesielt dyrt og kan sikkert skaffes hos nærmeste expert, elkjop eller liknende Endret 9. januar 2005 av kindings Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 prøv en runde med BF1942 og kjør helicopter, samtidig mens du snur, prøv å fyr av skudd med begge skudd knappene! Lenke til kommentar
XU Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dette tastaturet vil takle at flere taster trykkes ned samtidlig Zboard Jeg har selv testet det ut, men syntes ikke det var noe for meg. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 prøv en runde med BF1942 og kjør helicopter, samtidig mens du snur, prøv å fyr av skudd med begge skudd knappene! Spiller dessverre ikke BF1942, men har som sagt ingen problemer i andre spill. Dog mulig jeg ikke klarer å fremprovosere en liknende situasjon. Lenke til kommentar
_Vesla_ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hjvertfall de fleste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå