Rykende_Kaffe Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) jøss det ble jo ikke kjernekar jo, har noen fjernet sensureringen? Endret 9. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) idiot EDIT: wee, de har fjerna sensuren! Endret 9. januar 2005 av eMPea Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) IDIOT EDIT: Jøss...funket! Endret 10. januar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 yeihaaaaa de har fjernet sensureringa, endelig idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Var d sensurering på idiot før?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 jepp, ordet idiot ble gjort om til kjernekar :!: (av alle ting :!: ) Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) mmm, idiot blir ikke sensurert lenger, men r-ø-v-e-r-e blir røvære, og T-e-l-e-h-o-r blir Telenor Endret 11. februar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 hehe, trudde denne tråden var stengt/glemt/forlatt/oppbrukt for lenge siden jeg vel, trenger vi den egentlig lenger? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Trenger å trenger, den er jo i kategorien "Off topic" > "Testposter", så da spiller det vel liten rolle om den er åpen eller ikke... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) IDIOT Kjempeflott tiltak Endret 11. februar 2005 av Frekkas Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Trenger å trenger, den er jo i kategorien "Off topic" > "Testposter", så da spiller det vel liten rolle om den er åpen eller ikke... nei, men den tar irriterende plass i mine innlegg og sensureringa er fjernet Endret 11. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Den dagen M$ blir Microsoft, da finner jeg meg annet forum. Edit: Røvere og Telenor-idioter, alle sammen. Endret 11. februar 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg