Gå til innhold

Flashe et X800XT PE -> X850XT PE?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir vel bare å bytte bios osv på kortet. da blir det registrert som x850xt pe, men siden brikke settet er anderledes vil det ikke gå med en "ekte" flash

Jeg tror ikke det går i det hele tatt, da for at driveren skal rapportere kortet som et X850 kort så må det stå i BIOS at det er et X850. Og "sier" BIOS at det er et X850 så vil BIOSen adressere core som X850 og da blir det sikkert krøll pga. forskjellig layout.

Lenke til kommentar

Når det er snakk om x850xt så må jeg si det er skremmende hvor lenge det skal ta før dette blir tilgjenngelig for offentligheten. Fikk mail fra netshop.no i sta. En der påsto at det ivertfall ikke kom til å komme før over påske. Nermere mai, Nå er det uklart om dette var hans magefølelse eller pure fakta. Men tid tar det nok. :no:

Lenke til kommentar
tja, siden 90% av all kortene blir levert til Dell før noen av oss, er det vel ikke så merkelig...

Spørs om ikke skjermkort leverandørene tar sikte på å krige mest på papiret og mindre i praksis. Snart er det kanskje kun papirlanseringer mellom nvidia og ati sine toppkort der de kjemper om størst teoretisk ytelse mens vi må ta til takke med det nest beste ;)

Lenke til kommentar
Når det er snakk om x850xt så må jeg si det er skremmende hvor lenge det skal ta før dette blir tilgjenngelig for offentligheten. Fikk mail fra netshop.no i sta. En der påsto at det ivertfall ikke kom til å komme før over påske. Nermere mai, Nå er det uklart om dette var hans magefølelse eller pure fakta. Men tid tar det nok. :no:

Men x850xt er jo så lite bedre enn dagens toppkort, ser ikke vits i å vurdere x850 engang.

ZULU?

Lenke til kommentar
Når det er snakk om x850xt så må jeg si det er skremmende hvor lenge det skal ta før dette blir tilgjenngelig for offentligheten. Fikk mail fra netshop.no i sta. En der påsto at det ivertfall ikke kom til å komme før over påske. Nermere mai, Nå er det uklart om dette var hans magefølelse eller pure fakta. Men tid tar det nok.  :no:

Men x850xt er jo så lite bedre enn dagens toppkort, ser ikke vits i å vurdere x850 engang.

ZULU?

prisene er jo hyggelige da, og det er en ny brikke... kan sikkert klokke godt også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...